ناخالصی های انقلابی، امروز چهره انقلاب را به گروگان گرفته اند و چماق باج خواهی به دست گرفته اند
اقدام صداوسیما؛ فرار رو به جلو یا نعل وارونه؟/کارشناس و رسانه تسهیل گر به یک اندازه مجرمند
پزشکیان ریش گرو میگذارد، مخالفانش به اعتبار آن وام می گیرند
ایران به شیمی درمانی نیاز دارد/ هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم
ماموریت تندروها نابودی صنعت هسته ای ایران از بیخ و بن بود
جنگ فقط آوار و بمب نیست؛ قتلگاه فردا و امروز ماست!/اگر جای قالیباف ،عراقچی و دیگر عقلای نظام بودم !
پیروزی مقاومت، ضرورت دیپلماسی هوشمند/ از جنگ تحمیلی تا توافق راهبردی
در جهان موازی پایداری ها چه می گذرد ؟!
لخت کردن مرز مهران به نام توسعه مرز چیلات، نشانه هنر مدیریتی نیست/لخت کردن مرز مهران به نام توسعه مرز چیلات، نشانه هنر مدیریتی نیست
قتل در چرداول، ایلام؛ روایت یک شب خونین
درست ۵۴۲ روز پیش تست دو بیمار کرونایی در ایران مثبت و کووید ۱۹ عملا وارد کشور گردید؛ و تا به امروز بر اساس آمارهای رسمی۴۴۲۵۸۲۱ نفر مبتلا و ۹۷۸۲۸ نفر از هموطنان بر اثر این ویروس منحوس جان باختند.
به واقع می توان رونمایی از سند توسعه نفت و گاز استان کرمانشاه را سند روسیاهی مسئولینی نامید که مهر شرمساری نشان از ناتوانی آنان در صیانت از منافع مردم محروم استان ایلام تا ابد بر پشیانی اشان خودنمایی خواهد کرد. باید آن را سند به محاق رفتن توسعه استان و به یغما رفتن منابع خدادادی آن از سوی مسئولین وزرات نفت نام نهاد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: رایزنی برای تامین واکسن از طریق وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ادامه دارد.
همه اماکن ورزشی دولتی شهرستان ایلام جهت جلوگیری از انتشار کرونا و حفظ سلامت ورزشکاران تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.
رییس پلیس راه ایلام گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ، سفر به این استان ممنوع بوده و با متخلفان بشدت برخورد میشود.
مگر سهم روستاها و حتی شهرهای استان ایلام از کل مصرف برق کشور چقدر است ؟یقینا جمع مصرف خانگی ،صنعتی و صنفی و کشاورزی ایلام به یک درصد روشنایی معابر تهران و مشهد و اصفهان هم نمی رسد اما مردم محروم استان ما باید متحمل خاموشی چند برابر آنان شوند .
مگر غیر از این بود که سه عضو شورای شهر پیشتر عدم دریافت دعوتنامه رسمی را بهانه عدم حضور در جلسه عنوان کرده و بنا بود با تعامل و هم افزایی مسیر خدمت به شهروندان ایلامی را در پیش گیرند ؟
هنوز یک هفته از آغاز فعالیت شورای جدید نمی گذرد که شکاف جدی بین اقلیت و اکثریت شورا بیش از پیش دهن باز کرده تا منافع شهروندان ایلامی را در کام خود ببلعد.
آری ! مردم به ظاهر مالکان حقیقی و ولی نعمتان کشورند که هنگامه نیاز به حضورشان متضف به شور ،شعور ،عزت ،جاه ،شان و مقامند ،اما خرها که از پل مراد گذشت ، فراموش شدگانی بیش نیستند که در مختصات فکری مسئولین هم نمی توانند جایی برای خود دست و پا کنند !
واقعا چرا درحالی که مردم هنوز از رنجها و آسیبهای مالی و جانی بحران کرونا، نجات پیدا نکردهاند، باید بحران نابسامانی مدیریت توزیع برق نیز گریبانگیر آنها شود؟