معاون استاندار: روند تکمیل فرودگاه سقز با جدیت در حال پیگیری است
08 دی 1399 - 6:18
بازدید 236
10

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: روند اجرای تکمیل بخش‌های مختلف فرودگاه سقز با جدیت در حال پیگیری و در اولویت کاری است. به گزارش گفتمان زاگرس:شهرام ملکی روز دوشنبه در جلسه پیگیری ساخت فرودگاه سقز اظهار داشت: تسریع در روند اجرای پروژه فرودگاه سقز از جمله بخش‌های ترمینال و ساختمان‌های جانبی، عوامل سطوح […]

پ
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: روند اجرای تکمیل بخش‌های مختلف فرودگاه سقز با جدیت در حال پیگیری و در اولویت کاری است.

به گزارش گفتمان زاگرس:شهرام ملکی روز دوشنبه در جلسه پیگیری ساخت فرودگاه سقز اظهار داشت: تسریع در روند اجرای پروژه فرودگاه سقز از جمله بخش‌های ترمینال و ساختمان‌های جانبی، عوامل سطوح پروازی و محوطه فرودگاه با پیگیری‌های مستمر به عمل آمده با جدیت در اولویت کاری قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ساختمان ترمینال و دیگر ابنیه‌های جانبی و تاسیساتی فرودگاه با پیشرفت مناسب در دست اقدام است، افزود: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و محدود شدن فعالیت‌های عمرانی ضروری است تا عوامل اجرایی ساخت و تکمیل فرودگاه اهتمام بیشتری برای تسریع در کارها انجام دهند تا این طرح در زمان مقرر به پایان برسد.

در این جلسه مقرر شد فرمانداری شهرستان سقز نیز با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان و مرتبط موضوع خرید و اجرای انشعابات آب و فاضلاب، برق، گاز، مخابرات را به انجام برسانند.

فرودگاه سقز در سال ۹۵ به عنوان یک پروژه خاتمه یافته خارج از دستور قرار گرفته بود که به همت استاندار کردستان و مسوولان وقت، دوبار به طرح اعتبار تزریق شد و هم اکنون با تامین اعتبارات لازم، دارای پیشرفت فیزیکی مناسبی است و سه پیمانکار برای اتمام این طرح فعالیت می کنند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.