دانش‌آموزان فاقد دسترسی به فضای مجازی در سنندج شناسایی می‌شوند
15 دی 1399 - 14:34
بازدید 146
8

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج گفت: بخشنامه مربوط به شناسایی و رصد آموزش دانش‌آموزان فاقد دسترسی به فضای مجازی در ایام کرونا ارسال شده است. به گزارش گفتمان زاگرس؛ محمد سعید کنعانی در جلسه ستاد شاهد شهرستان سنندج ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و با اشاره به جایگاه شهید و […]

پ
پ

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج گفت: بخشنامه مربوط به شناسایی و رصد آموزش دانش‌آموزان فاقد دسترسی به فضای مجازی در ایام کرونا ارسال شده است.

به گزارش گفتمان زاگرس؛ محمد سعید کنعانی در جلسه ستاد شاهد شهرستان سنندج ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و با اشاره به جایگاه شهید و مقام شهادت، اظهار کرد: شهدا در روز قیامت شاهد و گواه انسان‌ها هستند و جایگاه و مقام رفیع آنها در همراه با گروه انبیا، اولیا، صدیقین و صالحین قرار دارد.

وی گفت: فرزندان شهدا یادگاران ارزشمندی از اسوه‌های مقاومت و ایثار و در مدارس شاهد مشغول به تحصیل هستند و اهتمام جدی و به‌کار بستن تمام توان و تلاش برای رشد و ارتقای این دانش آموزان ضروری است.

کنعانی خدمت در مدارس شاهد را یک فرصت دانست و ادامه داد: بخشنامه مربوط به شناسایی و رصد آموزش دانش آموزان فاقد دسترسی به فضای مجازی در ایام کرونا ارسال شده است.

به گفته مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج، در سطح ناحیه میزان دسترسی به فضای مجازی با تاکید بر بستر شاد ۸۶ درصد است و ۱۰ درصد آموزش‌ها در مدارس روستایی به‌صورت حضوری و تنها ۴ درصد از دانش آموزان از آموزش‌های تلویزیونی و بسته‌های آموزشی (درس‌نامه) استفاده می‌کنند و مدارس شاهد در آموزش‌های مجازی، در میان سایر مدارس سرآمد و موفق عمل کرده‌اند و رضایت نسبی خانواده‌ها را به دست آورده‌اند.

وی تصریح کرد: آسیب شناسی تطبیقی در همه امور مدرسه به خصوص تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات، شناخت نقاط ضعف و قوت مدرسه و راهکارهای اصلاحی به منظور بهبود امور به عنوان مهم‌ترین وظیفه مدیران مدارس شاهد تلقی می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج با بیان اینکه در جلسات ستاد شاهد باید اساسی‌ترین موضوع بیان نظرات مدیران مدارس این مجموعه و رصد مسائل و مشکلات از زبان ایشان باشد، گفت: قبل از برگزاری جلسه تمامی مدیران نظرات و پیشنهادت خویش را به همراه مسائل و مشکلات مجموعه تحت تصدی خود ارسال کرده و بیان این موارد به شکل ویژه و نهایتاً مصوب کردن مواردی که به رشد و پیشرفت این مدارس منجر شود، یک اولویت است.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.