کتاب “خُلق سلیمانی” در لرستان رونمایی شد
17 دی 1399 - 10:29
بازدید 150
5

کتاب “خُلق سلیمانی” نوشته حجت الاسلام مصطفی تیموری با موضوع خصلت‌های بارز شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در لرستان رونمایی شد. به گزارش گفتمان زاگرس؛محمود زرینجویی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و رونمایی از این کتاب گفت: حرکت های خودجوشی که یکسال گذشته برای […]

پ
پ

کتاب “خُلق سلیمانی” نوشته حجت الاسلام مصطفی تیموری با موضوع خصلت‌های بارز شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در لرستان رونمایی شد.

به گزارش گفتمان زاگرس؛محمود زرینجویی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و رونمایی از این کتاب گفت: حرکت های خودجوشی که یکسال گذشته برای پاسداشت این شهید بزرگوار توسط ادارات، تشکل ها، انجمن ها، جوانان و سایر مردم در قالب جشنواره، یادواره، مسابقات مختلف و گردهمایی در فضای عمومی و مجازی انجام شد نشات گرفته از تفکر سلیمانی بود که در بین این ملت ریشه دوانیده است. 

وی با بیان اینکه تفکر سردار دلها همچنان پابرجا است اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری، سلیمانی یک نفر نبود، یک تفکر و یک مدرسه بود که این تفکر برگرفته از بسیج، ایثار و شهادت است که علاقه و عشق مردم به حاج قاسم، باعث پیشبرد آن می شود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به گردآوری و تدوین کتاب “خُلق سلیمانی” گفت: در این کتاب گوشه ای از خلق و خو و خصلت‌های بارز شخصیتی حاج قاسم از لحاظ بصیرت، بینایی، دانایی و به روز بودن گردآوری شده است.

زرینجویی افزود: این حرکت همچنان ادامه پیدا کند چراکه تفکر و حرکت حاج قاسم باید زنده و جاوید باقی بماند و به نسل های آینده منتقل شود.

شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از برجسته ترین مقام های رسمی نظامی ایران بود که به همراه ابومهدی المهندس همرزم وفادارش ۱۳ دی ماه ۹۸ به دست آمریکایی ها در خاک عراق به شهادت رسید.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.