زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی در کرمانشاه کاهش یافته است
18 دی 1399 - 13:35
بازدید 221
4

رئیس کل دادگستری کرمانشاه گفت: زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی در کرمانشاه کاهش یافته است. به گزارش گفتمان زاگرس؛ پرویز توسلی زاده بعد از ظهر امروز در دیدار رئیس قوه قضائیه با قضات و کارکنان دستگاه قضائی استان کرمانشاه با اشاره به ۲۶ سازش در پرونده‌های قتل در ۱۵ ماه گذشته اشاره و اظهار کرد: صلح […]

پ
پ
زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی در کرمانشاه کاهش یافته است

رئیس کل دادگستری کرمانشاه گفت: زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی در کرمانشاه کاهش یافته است.

به گزارش گفتمان زاگرس؛ پرویز توسلی زاده بعد از ظهر امروز در دیدار رئیس قوه قضائیه با قضات و کارکنان دستگاه قضائی استان کرمانشاه با اشاره به ۲۶ سازش در پرونده‌های قتل در ۱۵ ماه گذشته اشاره و اظهار کرد: صلح سازش در دستور کار مجموعه قضائی قرار گرفته و به نتایج خوبی در این زمینه دست یافته‌ایم.

وی با اشاره به کاهش پرونده‌های ورودی به محاکم قضائی، افزود: در همین راستا زمان رسیدگی به پرونده‌ها نیز کاهش یافته که این مساله نیز از دیگر اولویت‌های دستگاه قضائی استان بوده است.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه تصریح کرد: با ساماندهی مشاورین املاک که بیشترین اختلافات حقوقی در آنها رخ می‌داد پرونده‌های حقوقی را کاهش داده‌ایم و اعتقاد داریم در صورتی که قراردادها در مشاورین املاک به درستی تنظیم شود، شاهد خیلی از مشکلات و مسائل حقوقی نخواهیم بود.

وی پیگیری پرونده‌های کثیرالشاکی را از دیگر اولویت‌های دستگاه قضائی استان برشمرد و گفت: ۲۰۷ پرونده کثیر الشاکی را شناسایی کرده و پیگیریم این پرونده‌ها را زودتر به نتیجه برسانیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به سال جهش تولید، خاطر نشان کرد: در همین راستا حمایت از تولید را از دیگر اولویت‌های دستگاه قضائی استان قرار داده‌ایم.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.