زیر ساخت های شهرک های کشاورزی درچهارمحال و بختیاری دارای مشکل است
19 دی 1399 - 10:47
بازدید 123
2

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: زیر ساخت های شهرک های کشاورزی درچهارمحال و بختیاری دارای مشکل است. به گزارش گفتمان زاگرس؛سیدجواد ساداتی نژاد بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: باید برای رشد کشاورزی استان تلاش ویژه انجام […]

پ
پ

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: زیر ساخت های شهرک های کشاورزی درچهارمحال و بختیاری دارای مشکل است.

به گزارش گفتمان زاگرس؛سیدجواد ساداتی نژاد بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: باید برای رشد کشاورزی استان تلاش ویژه انجام داد.

وی بیان کرد: یک طرح توسعه آبیاری ۱۵ هزار هکتار در استان مد نظر است که در سفر بازدید شده و اعتباری حدود ۶۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های استان شهرک‌های کشاورزی است اما متأسفانه در زیرساخت دارای مشکل است که حدود ۴۰۰ هکتار است و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

وی بیان کرد: آنچه در حوزه آبزیان مهم است در حوزه پرورش ماهیان سردابی وجود دارد و لذا لازم است با توجه به ظرفیت‌ها تسهیلات ارائه شود.

وی بیان کرد: ۲۵ درصد تولید شیلات کشور در استان صورت می‌گیرد اما در استان اداره کل شیلات وجود ندارد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پرورش ماهی در قفس در سدها می‌تواند اشتغال زیادی در چهارمحال و بختیاری ایجاد کند،.

وی تاکید کرد: میزان بارش برای کشت دیم در استان مناسب است اما دچار ضعف هستند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.