پروازهای فرودگاه یاسوج در سال۱۴۰۰افزایش خواهد یافت
20 دی 1399 - 16:25
بازدید 175
8

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ظرفیت پروازهای فرودگاه یاسوج در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: ارتقای زیرساختی و تجهیزاتی نیز برای فرودگاه های استان هدفگذاری می شود. به گزارش گفتمان زاگرس؛حسین کلانتری افزود: ارتقای متوازن زیرساخت‌های فرودگاهی در استان مورد نظر بوده و فرودگاه گچساران نیز با توجه به توپوگرافی مناسب می‌تواند پوشش […]

پ
پ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ظرفیت پروازهای فرودگاه یاسوج در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: ارتقای زیرساختی و تجهیزاتی نیز برای فرودگاه های استان هدفگذاری می شود.

به گزارش گفتمان زاگرس؛حسین کلانتری افزود: ارتقای متوازن زیرساخت‌های فرودگاهی در استان مورد نظر بوده و فرودگاه گچساران نیز با توجه به توپوگرافی مناسب می‌تواند پوشش چندین شهرستان را داشته باشد.

وی افزود: باید در سال جدید نگاه به توسعه حمل و نقل هوایی با افزایش ظرفیت‌های زیرساختی استان فراهم شود.

استاندار با اشاره به اینکه فرودگاه یاسوج در سال‌های اخیر شاهد توسعه، تجهیز و ارتقای زیرساختی بوده است، گفت‌: موانع متعدد پروازی در این فرودگاه برطرف شده و چندین میلیارد تومان برای توسعه باند، سیستم‌های روشنایی و سالن‌های آن هزینه شد.

کلانتری با بیان اینکه در حال حاضر این فرودگاه پوشش هواپیماهای تا بدنه متوسط را عملیاتی می‌کند، اظهار داشت: استان آماده افزایش ظرفیت پروازها و همکاری برای توسعه بیش از پیش با کمک شرکت فرودگاه‌ها است.

کلانتری با تاکید بر اهمیت برقراری پروازهای استان به شکل منظم و مستمر، گفت: توسعه ظرفیت‌های پروازی به بهبود شرایط استان در محورهای مختلف کمک می‌کند.

وی ابراز داشت: باید تلاش شود که از ظرفیت‌های حمل و نقل هوایی برای استان به شکل مطلوب‌تری استفاده کرد.

استاندار همچنین به توپوگرافی کوهستانی استان و اهمیت امداد هوایی اشاره کرد و گفت: علاوه بر فعالیت بالگردی اورژانس، پیگیری برای استقرار بالگرد امدادی هلال احمر برای پوشش استان انجام شده است.

وی افزود: طی دیدار با رئیس جمعیت عامل هلال احمر کشور، در بخش امداد هوایی همکاری لازم از طریق هلال احمر کشور برای استقرار بالگرد مقرر شد.

کلانتری گفت: بالگرد امدادی بهمن ماه سال جاری در مرکز استان جهت پوشش حوادثی که نیاز به امداد هوایی دارند استقرار و کار امداد رسانی را انجام می‌دهد.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.