تعیین تکلیف وضعیت برگزاری امتحانات دانش آموزان لرستانی
21 دی 1399 - 16:30
بازدید 132
7

امتحانات نهایی دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم جامانده از فصل تابستان به صورت حضوری و امتحانات سایر پایه‌ها به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود. به گزارش گفتمان زاگرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، به منظور تعیین تکلیف وضعیت برگزاری امتحانات دانش آموزان مقاطع مختلف جلسه‌ای با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم […]

پ
پ

امتحانات نهایی دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم جامانده از فصل تابستان به صورت حضوری و امتحانات سایر پایه‌ها به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش گفتمان زاگرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، به منظور تعیین تکلیف وضعیت برگزاری امتحانات دانش آموزان مقاطع مختلف جلسه‌ای با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش لرستان برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از برنامه‌های آموزش مجازی دانش آموزان در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ارائه شد.

در همین راستا و طی بررسی‌های به عمل آمده در جلسه مصوب شد امتحانات نهایی دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم جامانده از فصل تابستان با توجه به شرایط خاص این گروه از دانش آموزان به صورت حضوری برگزار شود.

این آزمون‌ها در ۳۸ حوزه امتحانی شهرستان‌های مختلف استان برگزار و تا هشتم بهمن ماه ادامه خواهند داشت.

همچنین بازدید و نظارت از این حوزه‌های امتحانی مطابق چک لیست پروتکل‌های بهداشتی در آزمون‌ها، توسط کارشناسان بهداشتی انجام می‌شود.

امتحانات سایر پایه‌های تحصیلی نیز به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.