اجتماعی
| 4 سال قبل

۸۲۵ نفر در دانشگاه علوم پزشکی لرستان استخدام می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۸۲۵ نفر از طریق آزمون بهمن ماه سال جاری در این دانشگاه جذب و بکارگیری می‌شوند.

به گزارش گفتمان زاگرس:نادر طرهانی‌نژاد روز سه‌شنبه با بیان اینکه این آزمون بزرگترین آزمون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است اظهار داشت: در این آزمون برای نیروهای شرکتی، قراردادی و طرحی که در بخش های کرونا فعالیت داشته و به طور مستقیم به ارائه خدمت سلامت و مراقبت از بیماران پرداخته اند امتیاز ویژه ای در نظر گرفته و در دفترچه های آزمون به جزئیات آن اشاره شده است. 

وی بیان کرد: از ۸۲۵ مجوز استخدامی، ۹۶ مورد برای نیروهای بهورز است و ۷۲۹ مورد نیز به سایر رشته های بهداشتی، درمانی، آموزشی و فرهنگی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: عمده ترین ردیف های استخدامی استان شامل ۱۷۱ پرستار، ۵۲ پزشک، ۷۳ ماما، ۱۳۰ نیروی فوریت های پزشکی، ۹۰ کارشناس بهداشت خانواده، محیط و حرفه ای، ۳۷ کارشناس آزمایشگاه، ۳۷ نفر در حوزه مبارزه با بیماری ها و ۳۳ کارشناس فناوری اطلاعات سلامت اختصاص دارد.

طرهانی‌نژاد افزود: ثبت نام داوطلبان برای شرکت در این آزمون تا روز پنجشنبه ۲۵ دی ماه ۹۹ ادامه دارد و تاریخ برگزاری آن نیز روز جمعه ۲۴ بهمن امسال است.

وی تاکید کرد: داوطلبان هنگام ثبت نام، هر سه دفترچه مرحله اول، اصلاحیه و مرحله دوم را با دقت مطالعه و سپس اقدام به ثبت نام کنند. 

ایرنا