مدارس دارای وضعیت کرونایی آبی کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی می شوند
23 دی 1399 - 19:20
بازدید 182
8

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر این استان که دارای وضعیت کرونایی زرد و آبی هستند از اول بهمن ماه ۱۳۹۹ بازگشایی می شوند.  به گزارش گفتمان زاگرس:هادی زارع پور اظهار داشت: این تصمیم از سوی مسؤولان وزارت آموزش و پرورش گرفته و به استان ها اعلام […]

پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر این استان که دارای وضعیت کرونایی زرد و آبی هستند از اول بهمن ماه ۱۳۹۹ بازگشایی می شوند. 

به گزارش گفتمان زاگرس:هادی زارع پور اظهار داشت: این تصمیم از سوی مسؤولان وزارت آموزش و پرورش گرفته و به استان ها اعلام شده است. 

وی افزود: این بازگشایی شامل دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت کرونایی زرد و آبی و مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم استان با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر و دارای وضعیت کرونایی آبی است. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش این استان با وضعیت کرونایی زرد و آبی برای ارائه آموزش های مهارتی، کارآموزی و کارورزی نیز بازگشایی خواهند شد. 

زارع پور عنوان کرد: شورای هر کدام از مدارس کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری حضوری کلاس های درس در این استان تشکیل و تعداد دانش آموزان حاضر در کلاس های درس استان نیز باید کمتر از ۱۰ نفر باشد. 

وی ابراز داشت: وضعیت کرونایی هر یک از شهرهای کهگیلویه و بویراحمد از سوی دانشگاه علوم پزشکی این استان اعلام و رعایت کامل نکات بهداشتی در مدارس استان نیز الزامی است. 

زارع پور گفت: فعالیت کادر اداری و اجرایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در مناطق نارنجی، زرد و آبی این استان بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور همچون دیگر کارکنان دولت است. 

سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۱۶۶ هزار و ۸۹۵ نفر است که  ۵۲ درصد آنها پسر، ۴۸ درصد دختر، ۶۶ درصد ساکن شهرها و ۳۴ درصد نیز ساکن روستاها هستند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.