۳۶ درصد زندانیان کهگیلویه و بویراحمد در زندان کار می کنند
27 دی 1399 - 9:44
بازدید 127
8

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۶ درصد از محکومان زندان‌های این استان با مهارت آموزی در زندان مشغول به کار شده اند. به گزارش گفتمان زاگرس؛منصور بیژنی اظهار داشت: زندانیان در زمینه‌های مختلف از جمله، قالی بافی، گلیم بافی، گلدوزی، قلاب بافی و با  کمک بنیاد تعاون زندان […]

پ
پ

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۶ درصد از محکومان زندان‌های این استان با مهارت آموزی در زندان مشغول به کار شده اند.

به گزارش گفتمان زاگرس؛منصور بیژنی اظهار داشت: زندانیان در زمینه‌های مختلف از جمله، قالی بافی، گلیم بافی، گلدوزی، قلاب بافی و با  کمک بنیاد تعاون زندان مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۴۸۲ نفر از زندانیان کهگیلویه و بویراحمد گواهینامه مهارت آموزی و حرفه آموزی دریافت کرده اند که تلاش می کنیم این رقم را به ۹۰۰ نفر افزایش دهیم.

 مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کارگروه توسعه اشتغال پایدار مددجویان زندانی بنیاد تعاون در راستای حمایت از بخش‌های مختلف و سرمایه گذاری در حوزه اشتغال مددجویان زندان فعال شده است.

بیژنی عنوان کرد: معرفی ظرفیت بنیاد تعاون زندانیان به جامعه، استقرار صنایع پایدار جدید، توسعه اعزام به کار مددجویان برای کار به خارج از زندان و هم افزایی نهادها و سازمان‌ها در توسعه اشتغال پایدار مددجویان از اهداف تشکیل این کارگروه است.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.