۳۹ باب مدرسه از سوی خیران مدرسه ساز در کهگیلویه و بویراحمد ساخته شد 
27 دی 1399 - 17:37
بازدید 105
6

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۹ باب مدرسه با هزینه ۹۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون از سوی خیران مدرسه‌ ساز در این استان ساخته شده است.  به گزارش گفتمان زاگرس؛سهراب بنام اظهار داشت: ۱۸ باب مدرسه نیز از سوی خیران و با مشارکت دولت در آینده ای نزدیک در کهگیلویه و […]

پ
پ

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۹ باب مدرسه با هزینه ۹۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون از سوی خیران مدرسه‌ ساز در این استان ساخته شده است. 

به گزارش گفتمان زاگرس؛سهراب بنام اظهار داشت: ۱۸ باب مدرسه نیز از سوی خیران و با مشارکت دولت در آینده ای نزدیک در کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌ برداری می ‌رسد. 

وی افزود: پویش ملی «من مادرم و بچه‌ های ایران فرزندان من» با همکاری مجمع خیران مدرسه ساز کشور به زودی در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان ها اجرا می شود. 

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اجرای هر چه مطلوب تر این پویش ملی در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند همکاری همه جانبه مردم و رسانه ‌های ارتباط جمعی استان است. 

بنام عنوان کرد: این همکاری مردم و رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به توسعه نظام آموزشی و افزایش میزان مشارکت نیکوکاران خواهد بود.  

وی ابراز داشت: مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد با مراجعه به پایگاه اینترنتی آجر به آجر یا شماره گیری کد دستوری #۶۶۹۹*۶۶۵۵* با گوشی تلفن همراه خود می ‌توانند در طرح ملی ساخت مدرسه و کمک به مجمع خیران مدرسه ساز کشور و استان مشارکت کنند. 

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.