استان ها
| 4 سال قبل

۱۰ تیم قایقرانی چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری شرکت می‌کنند

رییس هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری از آمادگی ۱۰ تیم قایقرانی این استان برای حضور در لیگ‌های برتر این رشته ورزشی خبر داد و گفت: قایقرانی استان توان کسب عناوین برتر را دارند.

به گزارش گفتمان زاگرس؛محمد بهاءلو گفت: در بخش بانوان و در هر یک از رشته‌های رویینگ، آب‌های آرام، اسلالوم و رفتینگ یک تیم از چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های لیگ برتر حضور می‌یابند و در رشته کانوپولو نیز ۲ تیم از بانوان این استان آماده رقابت با حریفان خواهند شد.
وی افزود:در لیگ برتر رشته‌های اسلالوم و کانوپولو مردان نیز یک تیم از استان شرکت می‌کند و پاروزنان استان در رشته رفتینگ آقایان و در ترکیب ۲ تیم از عناوین قهرمانی چهارمحال و بختیاری در این رشته دفاع می‌کنند.
بهاءلو با اشاره به نایب‌قهرمانی تیم بانوان آوای شهرکرد در نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر آب‌های آرام در نیمه دی‌ماه تصریح کرد: برترین‌های مواد این رشته ورزشی برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شدند که با توجه به ارزیابی‌های اولیه، احتمال عضویت سه بانوی ورزشکار استان در ترکیب تیم ملی و شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک در اسفند امسال وجود دارد.
وی در ادامه یادآور شد: نخستین دوره لیگ برتر رشته رویینگ در ۲ بخش آقایان و بانوان نیز روزهای ۲۲ و ۲۳ دی برگزار می‌شود و تیم بانوان استان در این رقابت‌ها برای کسب عناوین برتر به میدان خواهند رفت.
رییس هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پگاه شیریان از داوران استان هم با دعوت فدراسیون، در رقابت‌های لیگ برتر آب‌های آرام به قضاوت می‌پردازد.
به گزارش ایرنا، وجود سه هزار کیلومتر رودخانه در چهارمحال و بختیاری، ظرفیت مناسبی را برای اجرای رشته‌های مختلف قایقرانی به‌ویژه رفتینگ و اسلالوم به وجود آورده است.

ایرنا