امکان بکارگیری نیروی خدمات نظافتی و نگهبانی در مدارس مشمول فراهم شد
29 دی 1399 - 10:57
بازدید 138
9

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس آخرین پیگیری‌های به عمل آمده و با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش، شورای آموزش و پرورش استان لرستان امکان بکارگیری نیروی خدمات نظافتی و نگهبانی مدارس مشمول از طریق شرکت‌های خدماتی طرف قرارداد با رعایت ساز و کار قانونی فراهم شد. به گزارش گفتمان زاگرس […]

پ
پ

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس آخرین پیگیری‌های به عمل آمده و با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش، شورای آموزش و پرورش استان لرستان امکان بکارگیری نیروی خدمات نظافتی و نگهبانی مدارس مشمول از طریق شرکت‌های خدماتی طرف قرارداد با رعایت ساز و کار قانونی فراهم شد.

به گزارش گفتمان زاگرس به نقل از خانه ملت حسین گودرزی درباره وضعیت استخدام منابع انسانی در مدارس حوزه انتخابیه، گفت: امکان بکارگیری نیروی خدمات نظافتی و نگهبانی در مدارس مشمول فراهم شد و این مسئله می‌تواند در حوزه ایجاد فرصت‌های اشتغال پایدار نیز امری مهم تلقی شود.

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: براساس آخرین پیگیری‌های به عمل آمده و با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش، شورای آموزش و پرورش استان لرستان امکان بکارگیری نیروی خدمات نظافتی و نگهبانی مدارس مشمول از طریق شرکت‌های خدماتی طرف قرارداد با رعایت ساز و کار قانونی فراهم شد.

گودرزی یادآورشد: لازم به توضیح می‌باشد که منابع مورد نیاز این طرح از محل سرانه واریزی مدارس شامل کمک‌های دولتی و جلب مشارکت‌های مردمی تامین خواهد شد.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.