اجتماعی
| 4 سال قبل

نواقص زیرساختی در محورهای منتهی به مرز مهران برای اربعین سال آینده باید رفع شود

فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه ارتقای رضایتمندی زائران از اهداف ایجاد تحول در ماموریت های پلیس در اربعین سال آینده است، افزود: اجرای موفق هر ماموریتی نیازمند وجود زیر ساخت های مناسب و مرتبط با آن است و امیدواریم در فرصت باقی مانده تا اربعین سال آینده با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه مسئولان، کاستی ها در استان ایلام به ویژه شهرستان مهران رفع شود.

به گزارش گفتمان زاگرس:سرهنگ دلاور القاصی مهر اظهار کرد: انتظامی استان ایلام، در صورت از بین رفتن بیماری منحوس کرونا از آمادگی ویژه و ۱۰۰ درصدی برای برگزاری کنگره عظیم اربعین برخوردار است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به ترافیک سنگین و گره های ترافیکی در بعضی از نقاط محور مواصلاتی ایلام به مهران در اربعین سال های گذشته، ادامه داد: تکمیل و بهره برداری پروژه های در دست اقدام و نیمه کاره ای همچون کنار گذر پل کنجانچم، زیر گذر و روگذر شهر مهران و … می تواند از پدید آمدن گره های ترافیکی در این مسیر جلوگیری کند.

سرهنگ القاصی مهر بیان کرد: با مجاهدت و هماهنگی های خوبی که در بین مسئولان استانی وجود دارد امید است نواقص زیرساختی در محورهای مواصلاتی به شهر مهران و پایانه مرزی شهید “قاسم سلیمانی” رفع و بسترهای مناسب برای برگزاری کنگره عظیم اربعین در سال جاری فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انتظامی استان ایلام با برگزاری جلسات و بررسی مشکلات زائران اربعین حسینی در سال های گذشته، طرح ها و تصمیماتی مناسبی را برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به زائران در اربعین امسال در نظر دارد.