استان ها
| 4 سال قبل

مجلس مخالف حقوق‌های نجومی است

مسئول کمیته محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به هیچ عنوان موافق اینگونه حقوقها در جامعه نبوده و لذا بدنبال محدود کردن آن و ایجاد عدالت در جامعه است.

به گزارش گفتمان زاگرس:علیرضا شهبازی در نهاوند با بیان اینکه بخاطر اختلاف زیاد بین حقوق برخی از مدیران با کارمندان عادی مجلس به دنبال محدود کردن حقوق‌های نجومی است اظهار کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت‌هایی که به واسطه این موضوع در سطح جامعه ایجاد شده است برنامه کمیسیون تلفیق مجلس این است که میزان حقوق‌ها را محدود کرده و برای آن سقف خاصی مشخص کند.

وی تأکید کرد: البته فعلا رقم خاصی به عنوان سقف حقوق مدیران از سوی کمیسیون پیشنهاد نشده اما مجلس قطعا مخالف حقوق‌های نجومی است و برای محدودیت آن برنامه دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم با بیان اینکه شرایط پرداخت‌ها با وجود حقوق‌های نجومی خوب نیست افزود: فاصله دریافتی بین مدیران به ویژه مدیران شرکت‌ها و سازمانهای دولتی با کارکنان تفاوت فاحشی دارد که این مساله فاصله ضریب جینی را بیشتر کرده و شکاف را در جامعه بیشتر می‌کند.

وی در پایان سخنانش افزود: مجلس به هیچ عنوان موافق اینگونه حقوقها در جامعه نبوده و لذا بدنبال محدود کردن آن و ایجاد عدالت در جامعه است.

بیشتر بخوانید:

مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس: حقوق کارکنان دولت در سال آینده ۲۵ درصد افزایش می‌یابد / سقف پرداخت بیشترین حقوق ۳۵ میلیون تومان

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: وضعیت معیشتی مردم خوب نیست