برای نخستین بار در استان ایلام از محل زکات جمع آوری شده برای نیازمندان استان شغل ایجاد شده است
05 بهمن 1399 - 19:27
بازدید 121
3

مدیر کمیته امداد امام گفت:در این زمینه با توجه به اینکه ‭۶۵۰‬ رأس دام به عنوان زکات جمع آوری شده بود عمده این دام ها با هدف ایجاد شغل و درآمد در اختیار خانواده های نیازمند استان قرار گرفت. به گزارش گفتمان زاگرس:قنبر موسی نژاد  در نشست شورای زکات استان اظهار داشت : از میزان زکات […]

پ
پ

مدیر کمیته امداد امام گفت:در این زمینه با توجه به اینکه ‭۶۵۰‬ رأس دام به عنوان زکات جمع آوری شده بود عمده این دام ها با هدف ایجاد شغل و درآمد در اختیار خانواده های نیازمند استان قرار گرفت.

به گزارش گفتمان زاگرس:قنبر موسی نژاد  در نشست شورای زکات استان اظهار داشت : از میزان زکات جمع آوری شده این استان ۸۷ درصد آن صرف پرداخت به فقرا و نیازمندان شده و ۱۳ درصد نیز صرف انجام پروژه های عمرانی عام المنفعه شده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام ادامه داد: علاوه بر کمک هایی که از محل زکات به بیش از ۹ هزار خانواده نیازمند پرداخت شده است، حدود ۹۰ مورد خدمت مسکن نیز شامل، ساخت و بهسازی برای نیازمندان استان انجام گرفته است.

موسی نژاد گفت: پرداخت ۳۴ مورد کمک هزینه خرید جهیزیه، ۷۷ مورد کمک درمانی، ‭۱۳۰‬ مورد کمک هزینه تحصیلی و یک مورد آزادی زندانی از دیگر مصارف زکات در استان ایلام بوده است.

وی با عنوان اینکه امسال برای نخستین بار در استان ایلام از محل زکات جمع آوری شده برای نیازمندان استان شغل ایجاد شده است، اضافه کرد: در این زمینه با توجه به اینکه ‭۶۵۰‬ رأس دام به عنوان زکات جمع آوری شده بود عمده این دام ها با هدف ایجاد شغل و درآمد در اختیار خانواده های نیازمند استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

ایجاد ۱۳ هزار شغل برای نیازمندان ایلامی / بیش از ۱۰۰ نوع خدمت توسط کمیته امداد به نیازمندان ارائه می‌شود

هدف گذاری برای ایجاد دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایلامی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.