« نایسر » سریعتر تعیین تکلیف شود
06 بهمن 1399 - 9:31
بازدید 225
3

این منطقه که محل زندگی مردم محروم و مستضعف منطقه است باید تعیین تکلیف شده و هر چه سریع‌تر به نتیجه قطعی برسد. به گزارش گفتمان زاگرس:نایسر به عنوان یکی از نواحی منفصل شهری با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت، در حدود ۵ کیلومتری مرکز استان کردستان واقع شده که ساکنانش از امکانات اولیه زندگی، زیرساخت‌های فرهنگی، […]

پ
پ

این منطقه که محل زندگی مردم محروم و مستضعف منطقه است باید تعیین تکلیف شده و هر چه سریع‌تر به نتیجه قطعی برسد.

به گزارش گفتمان زاگرس:نایسر به عنوان یکی از نواحی منفصل شهری با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت، در حدود ۵ کیلومتری مرکز استان کردستان واقع شده که ساکنانش از امکانات اولیه زندگی، زیرساخت‌های فرهنگی، بهداشتی، درمانی و خدمات شهری محروم و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

مردم نایسر سنندج می‌گویند: این منطقه کلکسیونی از مشکلات بوده و خبری از تحقق وعده‌های مسئولان برای حل معضلات نایسر نیست و این در حالی‌ست که رئیس قوه قضائیه تیرماه امسال در جلسه ویدئوکنفرانس بررسی مصوبات سفرهای استانی‌اش که با حضور روسای دادگستری استان‎های آذربایجان شرقی، کردستان و سیستان و بلوچستان برگزار شد، در جریان آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر‌های استانی در این استان‌ها قرار گرفت و به مشکلات نایسر سنندج ورود کرد.

آیت‌الله رئیسی ضمن صدور دستور رسیدگی به وضعیت منطقه «نایسر» از نواحی منفصل شهری سنندج گفت: این منطقه که محل زندگی مردم محروم و مستضعف منطقه است باید تعیین تکلیف شده و هر چه سریع‌تر به نتیجه قطعی برسد.

حرف‌های مردم نایسر و تصاویری از وضعیت این نواحی منفصل شهری آنقدر منطقی و قابل استناد است که جای هیچ توجیهی برای مسئولان باقی نمی‌ماند و ما هم ترجیح دادیم در این گزارش نظر هیچ مسئولی را جویا نشویم چرا که تجربه ثابت کرده همواره با اعلام وعده‌های رنگارنگ و  آمارهای ساختگی از اقدامات انجام شده سعی دارند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند و هیچ گاه قصورات خود را نمی‌بینند.

در ده‌ها گزارش میدانی که در سال‌های اخیر از وضعیت نایسر سنندج داشتیم و به گوش مسئولان رسانده، همواره دَم از پیگیری، انجام و وعده‌های بی‌سرانجام به مردم داده که خلاف واقعیت بوده و اگر تنها یک بار وارد این منطقه محروم شوید، شرایط کاملاً برعکس و با گفته‌های مسئولان تضاد دارد پس در اعتراض به این رویکرد نامبارک، در این نوشتار با صحبت‌های تکراری مسئولان وقت خود را تلف نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

استاندار کردستان: دستگاه‌ها در زمینه بهبود فضای شهری همکاری کنند

واقعیت‌های طعم و بوی نامطبوع آب شرب سنندج/ورود فاضلاب به سد قشلاق

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.