مسدود شدن راه ارتباطی ۷۰ روستای استان کردستان در پی بارش برف
11 بهمن 1399 - 15:56
بازدید 204
6
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان بیان کرد: اکیپ‌های راهداری در حال برف‌روبی، نمک پاشی و بازگشایی کل راه‌های روستایی استان هستند.
پ
پ

به گزارش گفتمان زاگرس:رامبود نوذری از مسدود شدن راه ارتباطی ۷۰ روستای استان کردستان در پی بارش برف شب گذشته خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر راه ارتباطی ۲۳ روستای شهرستان بانه، ۲۰ روستای شهرستان سقز، ۱۱ روستای دیواندره، ۷ روستای سنندج، ۵ روستای دهگلان و ۴ روستای کامیاران مسدود است.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری در حال برف‌روبی، نمک پاشی و بازگشایی کل راه‌های روستایی استان هستند، افزود: ۱۷۹ پرسنل راهدار و ۱۰۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین برف‌روبی در این محورها مشغول فعالیت هستند.

معاون راهدای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان گفت: نیروهای راهداری از روز گذشته با استفاده از ۹۳۶ تن شن و نمک به برفروبی چهار هزار و ۹۰۲ کیلومتر، نجات ۳ مسافر گرفتار در برف و رهاسازی ۲۵۸ دستگاه خودرو در محورهای شریانی استان پرداختند.

نوذری بیان کرد: همچنین ۸ راهدار با ۶ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین با استفاده از ۲۰ تن شن و نمک به برفروبی ۹۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

برف و کولاک راه ارتباطی ۱۸۱ روستای کردستان را مسدود کرد

بازگشایی راه مواصلاتی ۱۱۰ روستای کردستان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.