سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد:از ظرفیت دانشگاه ها برای توسعه بروجرد استفاده می کنیم
12 بهمن 1399 - 21:51
بازدید 130
3
سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: از دهه فجر سال گذشته تاکنون شاهد یکسری فعالیت‌های خوبی در سطح شهرستان بوده ایم که از جمله آن می‌توان به احیا کاشی جم، افتتاح پل شهدای دانش‌آموز، احیا کارخانه زمان کار، احیا شهرک صنعتی شماره ۲ و احیا سیلیکون متال اشاره کرد.
پ
پ

به گزارش گفتمان زاگرس:احمد گودرزیان اظهار کرد: برنامه‌های ایام دهه فجر باید پررنگ‌تر از سالهای گذشته برگزار شود چون دشمنان در چهلمین سال پیروزی انقلاباعلام کردند که خواب‌های بدی برای انقلاب ما دیده‌اند اما وارد چهل و دومین سال می شویم.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا روز ۲۲ بهمن راهپیمایی برگزار نخواهد شد و رژه موتوری و خودرویی انجام خواهد گرفت و از فضای مجازی در ایام دهه فجر برای برنامه‌ها استفاده می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال ۶۶ پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی که اعتباری بالغ‌بر ۱۰۸ میلیارد تومان برای آنها هزینه شده زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر را فراهم کرده است.

گودرزیان با اشاره به پروژه‌های ایام دهه فجر، اضافه کرد: عملیات گازرسانی به تمام روستاهای شهرستان انجام شده و در حال نزدیک شدن به شهرسبز هستیم.

وی بیان کرد: در این ایام همچنین طرح‌های مخابرات، هادی روستایی، مسکن مدجویان، برق‌رسانی، فاز دوم میوه و تره‌بار، پیش سرد کشتارگاه و … افتتاح و بهره‌برداری خواهند رسید.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در ایام دهه فجر فضای مجازی بیشتر استفاده خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: در این ایام که ۱۵ بهمن‌ماه مصادف شده با روز زن افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی بانوان در دیپلمات سنتر خواهیم داشت.

سرپرست فرمانداری بروجرد تصریح کرد: عطرافشانی قبور شهدا، میز خدمت، سرکشی به خانواده‌های شهدا، دیدار با امام‌جمعه بروجرد، جشن انقلاب در روستاها، برگزاری رژه موتوری در روز ۱۲ به مناسبت ورود امام خمینی از جمله برنامه‌های این ایام است.

گودرزیان خاطرنشان کرد: از دهه فجر سال گذشته تاکنون شاهد یکسری فعالیت‌های خوبی در سطح شهرستان بوده ایم که از جمله آن می‌توان به احیا کاشی جم، افتتاح پل شهدای دانش‌آموز، احیا کارخانه زمان کار، احیا شهرک صنعتی شماره ۲ و احیا سیلیکون متال اشاره کرد.

وی اضافه کرد: همچنین در مدت یاد شده معارض فاز اول ورزشگاه ۱۵ هزار نفری رفع شده که تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد و اقداماتی برای توسعه شهرستان صورت گرفته که از ظرفیت دانشگاه‌ها استفاده می‌کنیم.

سرپرست فرمانداری بروجرد بیان کرد: مردم بروجرد تاکنون در رعایت پروتکل‌های بهداشتی همکاری کرده‌اند که در حال حاضر به وضعیت آبی رسیده‌ایم اما باید همچنان رعایت کنند که به وضعیت سفید برسیم.

بیشتر بخوانید:

بروجرد از ایده‌آل خود فاصله گرفته است

به داد وضعیت بهداشت لرستان برسید/ درمان مردم را به بازی گرفته‌اند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.