توزیع ۲ هزار سری جهیزیه برای خانواده‌ها و نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری
12 بهمن 1399 - 23:34
بازدید 136
5
مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت:550 سری جهیزیه تاکنون در استان توزیع کرده است و همچنین برنامه‌ریزی‌ها برای توزیع 2 هزار سری جهیزیه برای خانواده‌ها و نوعروسان نیازمند صورت گرفته است که به زودی توزیع می‌شود.
پ
پ

به گزارش گفتمان زاگرس:مجید حیدری با اشاره به هدف اصلی از این کار، افزود: هدف خدمت به خانواده‌ نیازمندان این استان می‌باشد، اجناس با کیفیت با قیمت‌ مناسب تهیه شده است، حمایت از کالای ایرانی، کوتاهی دست دلالان، رسیدن اجناس به طور مستقیم از کارخانه به دست مردم از اهداف دیگر این کار است.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: اجناسی که در نظر گرفته شده، ۱۵ وسیله اقلام جهیزیه از جمله یخچال فریزر ۱۶ فوت، ماشین لباسشویی دوقلو، جاروبرقی، سرویس چینی، فرش ۹ متری، سرویس قابلمه، کتری و قوری کف چدن، اتو، پتوی دو نفره، سرویس چاقو و ساطور، فلاکس چای، بلوری جات، تستر، آبمیوه‌گیری و سرویس پارچه لیوان می‌باشد.

وی تصریح کرد: این ۱۵ وسیله سهم مشارکت آن ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می‌باشد و یک پک جدا از جمله گاز طرح‌دار، تلویزیون ۳۲ و ۴۲ اینچ، چرخ گوشت، پلوپز طرح شده است و هر کسی که بخواهد یکی از موارد یا همه موارد را انتخاب کند مبلغ‌های این طرح به علاوه ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می‌شود و جمع آن را به حساب مشخص شده واریز می‌کنند.

حیدری گفت: برای ثبت نام در شهرستان‌ها افراد می‌توانند به حوزه‌های بسیج و رابطین مراجعه کنند یا باشماره تلفن ۰۹۱۳۷۲۱۵۶۲۶ و یا ۰۹۱۳۸۸۷۰۴۳۹ تماس حاصل نمایند. کپی شناسنامه، کارت ملی زوجین و سند ازدواج از جمله مدارک مورد نیاز می‌باشد.

وی افزود: این احتمال در استان وجود دارد که خانواده‌ای عقد نکرده و نامزد باشند، این زوج باید مشخص کنند که نامزد بوده و شورا و دهیار تایید کنند و این یک سند ازدواج می‌شود و کپی کارت شناسنامه و کارت ملی عروس و داماد به علاوه فیش واریزی ضمیمه آن شود.

حیدری خاطرنشان کرد: ارزش جهیزیه بیش از ۲۷ میلیون تومان می‌باشد که سهم مشارکت ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است و مابقی آن خیرین استان و کشوری و مبلغی هم از قرارگاه جهادی امام رضا(ع) کمک می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت اول خانواده‌های نیازمندی است که زندگی خود را شروع نکرده‌اند، عنوان داشت: اولویت دوم خانواده‌هایی بوده که زندگی خود را شروع کرده‌اند اما لوازم خانگی خود را نتوانستند به آن شکل تهیه کنند و اولویت سوم خانواده‌هایی است که چندین سال در کنار هم زندگی کرده اما وسیله‌ی درستی در خانه ندارند.

حیدری با اشاره به برنامه‌های اهدایی جهیزیه، مطرح کرد: در هر شهرستان لوازم تخیله می‌شود و نیاز نیست افراد به مرکز استان مراجعه کنند و سپس با توجه به حفظ کرامت آن خانواده جهیزیه‌ها اهدا می‌شوند.

وی بیان داشت: ۲۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از حوزه خیرین و ۵۴ میلیارد تومان آورده افراد تاکنون در بحث جهیزیه‌ بوده است، تفاهم نامه‌ای با بسیج سازندگی منعقد شد که البته این تعامل‌ها با تمام ادارات وجود دارد که بسیج سازندگی پیش قدم این موضوع شده و برای همکاری اعلام آمادگی کرده است.

بیشتر بخوانید:

۴۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند دزفول اهدا شد

بهره‌برداری ۳ هزار و ۱۱۳ منزل مسکونی برای مددجویان در دهه مبارک فجر امسال در لرستان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.