طرح خرید تضمینی مرغ منجمد مورد استقبال مرغداران چهارمحال و بختیاری قرار نگرفت
14 بهمن 1399 - 17:33
بازدید 189
6
مدیر شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری یادآور شد: حدود ۱۲۰ تن گوشت مرغ منجمد به صورت ذخیره برای توزیع در مواقع ضروری در استان وجود دارد.
پ
پ

به گزارش گفتمان زاگرس:بهروز آل‌مومن با اشاره به این موضوع اظهار داشت: در این طرح پنج تن مرغ به شرکت تحویل داده شد.

وی قیمت خرید مرغ منجمد در این طرح را ۱۸۷ هزار ریال عنوان کرد و افزود: مساله دیگر در این رابطه قیمت خرید بود که تحویل‌دهندگان درخواست داشتند قیمت خرید مرغ منجمد افزایش یاید، در همین راستا نامه‌ای تنظیم و به دفتر مرکزی ارسال شد تا از سوی ستاد تنظیم بازار مجوز افزایش قیمت خرید مرغ منجمد گرفته شود.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری یادآور شد: حدود ۱۲۰ تن گوشت مرغ منجمد به صورت ذخیره برای توزیع در مواقع ضروری در استان وجود دارد.

آل‌مومن به ذخیره ۱۹ تن گوشت قرمز منجمد اشاره و بیان کرد: به دامداران اعلام شد که مازاد گوشت قرمز آنها خریداری می‌شود ولی در این رابطه نیز به بهانه پایین بودن قیمت خرید، کسی مراجعه نکرده است.

وی قیمت خرید هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد را ۸۲۵ هزار ریال عنوان و تصریح کرد: گوشت منجمد از استان‌های دیگر برای چهارمحال و بختیاری فرستاده می‌شود.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با توجه به متعادل بودن قیمت گوشت قرمز و اینکه مجوز توزیع از سوی ستاد تنظیم بازار نداریم، اکنون گوشت منجمد توزیع نمی‌شود.

ظرفیت تولید سالانه مرغ گوشتی در ۲۱۳واحد مرغداری فعال استان ۳۰ هزار تن است و تولید گوشت سفید در این منطقه بیشتر از سرانه مصرف کشور گزارش شده است.

بیشتر بخوانید:

قیمت مرغ در چهارمحال و بختیاری ‌نرخ واحدی دارد
توزیع مرغ گرم در بازار چهارمحال و بختیاری از فردا

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.