تعداد ۱۱۶ تبلت به دانش آموزان نیازمند ایلامی اهدا شد
14 بهمن 1399 - 21:16
بازدید 272
8
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)گفت: از ابتدای امسال تاکنون ‭‭‭۷۵۰‬‬‬ دستگاه تبلت و لپ تاپ بین دانش آموزان و دانشجویان ایلامی توزیع شده و در صورت همراهی و مشارکت افراد و موسسات خیریه مددجویان بیشتری صاحب وسایل کمک آموزشی برای تحصیا مجازی خواهند شد.
پ
پ

به گزارش گفتمان زاگرس:با عنوان اینکه هم اکنون حدود سه هزار دانش آموز نیازمند در این استان فاقد وسایل کمک آموزشی غیرحضوری هستند اظهار داشت: در این زمینه از افراد نیکوکار و موسسات خیریه برای مشارکت در تأمین این وسایل برای دانش آموزان نیازمند استان دعوت می شود.

موسی نژاد با عنوان اینکه هم اکنون ‭‭‭۶۰۰‬‬‬ خانواده مددجو در استان ایلام و یک هزار دانش آموز فرزندان این خانواده ها مورد حمایت موسسه عترت بوتراب هستند، تصریح کرد: این خانواده ها خوشبختانه خدمات متنوعی از این موسسه دریافت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این مراسم گفت: تهیه تبلت برای دانش اموزان نیازمند ایلامی توسط کمیته امداد و با مشارکت خیریه ها اقدامی بسیار ارزشمند و به یادماندنی است که نشان دهنده اشراف کمیته امداد به نیازمندی های ضروری دانش آموزان است.

امیر مهردادی، حمایت کمیته امداد از دانش آموزان نیازمند و تامین نیازهای ضروری را قابل تقدیر دانست و گفت: این اداره کل با تمام وجود و امکاناتی که در اختیار دارد آماده همکاری با کمیته امداد است.

وی همچنین به دانش آموزان دریافت کننده این تبلت ها توصیه کرد: از این وسیله آموزشی تنها در راستای درس و تحصیل استفاده کنند و آن را یک وسیله بازی ندانند.

بیشتر بخوانید:

خیّرین دانش‌آموزان مناطق محروم را دریابند
اهدای تعداد ۵۰۰دستگاه تبلت به ارزش ۳۵میلیارد ریال به مدارس ایلام

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.