رفع مشکل آب شرب روستاهای پلدختر
22 بهمن 1399 - 11:32
بازدید 119
5
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: بخشی از مشکلات آب شرب روستاهای پلدختر با اجرای پروژه‌های در دست اجرا برطرف می‌شود.
پ
پ

به گزارش گفتمان:حمید رضا کرموند با بیان اینکه برای حل مشکل روستاهای جنوب پلدختر مناقصه تامین آب و خط انتقال پاعلم در حال انجام است اظهار داشت: پیمانکار خط انتقال آب شرب چم شهران در منطقه مستقر و در حال اجرای پروژه است، حفاری چاه واشیان نیز تا پایان سال انجام می‌شود و بنیاد علوی خط انتقال این پروژه را انجام می‌دهد.

وی افزود: چاه ۱۲۰ متری زیودار در حال انجام است و حفاری آن به زودی به آب برخورد می‌کند و چاه روستای چم مهر هم در حال حفر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان عنوان کرد: بخشی از مشکل آب شرب روستاهای پلدختر با اجرای این پروژه ها برطرف می شود ولی به معنای حل همه مشکلات نیست و آب و فاضلاب در حال تلاش برای رفع مشکلات آب شرب روستاها است که در فصل تابستان مشکل نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه سیاست آب و فاضلاب این است که روستاهایی که جمعیت بیشتری دارند و تحت پوشش آبفا هستند مشکلاتشان را برطرف کنیم تصریح کرد: بیش از ۵۵ درصد روستاها استان لرستان از آب شرب بهره‌مند شده‌اند و ما تلاش می کنیم که تا دو سال آینده تحولات بزرگی در حوزه آب شرب روستاها اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید:
بازسازی راه دسترسی ۸ روستای پلدختر بعد از وقوع سیلاب
استاندار لرستان: مشکلات زیرساختی پلدختر برطرف می‌شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.