افزایش هشت درصدی شعبه های اخذ رأی کردستان در انتخاب خرداد ۱۴۰۰
24 بهمن 1399 - 11:04
بازدید 109
3
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان گفت: احتمال افزایش هشت درصدی شعبه‌های اخذ رای در این استان به نسبت دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود که سعی می‌شود در این دوره شعبه‌های آفلاین را کاهش داد
پ
پ

به گزارش گفتمان:مراد جعفری اظهار داشت:برای تحقق این هدف تمامی دستگاه‌های ذیربط از جمله اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات به همراه شرکت مخابرات باید تلاش داشته باشند تا وضعیت استان در بخش پوشش اینترنتی مطلوب‌تر از زمان فعلی باشد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان اضافه کرد: در دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، در بستر USSD و Dial up  افزایش پوشش اینترنت و آنتن دهی در شعب اخذ رای دارای اهمیت است.

جعفری گفت: همچنین سعی می‌شود برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای استان به صورت الکترونیک برگزار شود به همین منظور انتظار می رود همکاری و همراهی دستگاه‌هایی که در توسعه زیرساخت‌های اینترنت نقش دارد بیشتر از گذشته باشد.

استان کردستان هم اکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت دارد و ضریب نفوذ اینترنت در استان ۷۲ درصد و ضریب نفوذ پوشش تلفن همراه ۱۳۴ درصد است.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:
معاون استاندار لرستان: مقدمات برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ با محوریت انسجام ملی فراهم شود
مشارکت حداکثری در انتخابات با نشاط سیاسی رقم می‌خورد
کروبی به اصلاح طلبان: کاری کنید در ۱۴۰۰ یک احمدی نژاد ظهور نکند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.