نیازمند ۴۵۰میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۵۰هزار هکتارازپروژه منابع اب وخاک درنواحی مرزی هستیم
25 مرداد 1399 - 7:16
بازدید 129
6

وزیر جهاد کشاورزی گفت:با تخصیص اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومانی آمادگی لازم برای تکمیل ۵۰ هزار هکتار دیگر از پروژه تا پایان سال را داریم. کاظم خاوازی در مراسم آغاز بهره برداری از بخشی از طرح عظیم توسعه منابع آب و خاک در نواحی مرزی(سامانه گرمسیری) که به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور انجام شد، […]

پ
پ

وزیر جهاد کشاورزی گفت:با تخصیص اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومانی آمادگی لازم برای تکمیل ۵۰ هزار هکتار دیگر از پروژه تا پایان سال را داریم.

کاظم خاوازی در مراسم آغاز بهره برداری از بخشی از طرح عظیم توسعه منابع آب و خاک در نواحی مرزی(سامانه گرمسیری) که به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور انجام شد، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۴طرح توسعه منابع آب و خاک در غرب و شمال غرب با اعتبار معادل هشت میلیارد دلار بودجه و در سطح ۲۲۷ هزار هکتار آغاز شد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در سه حوضه غرب کشور شامل استان های ایلام، کرمانشاه، کردستان و بخشی از استان آذربایجان غربی با وسعت ۱۱۲ هزار هکتار و حوضه ارس در استان های اردبیل و آذربایجان شرقی و غربی به وسعت ۱۱۱ هزار هکتار و در حوضه اترک در استانهای گلستان و خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی به وسعت ۴۲۰۰ هکتار در دست اجرا است.

وزیر جهاد کشاورزی افزود:امروز ۲۳ هزار هکتار از اراضی طرح در استانهای کرمانشاه و ایلام شامل ۲۱ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی استان کرمانشاه و ۱۵۰۰ هکتار از اراضی استان ایلام به بهره برداری رسید که زمینه اشتغالزایی  ۹۲۰۰ نفر  فراهم شده است.

به گفته وزیر  جهاد کشاورزی، با احتساب ۵۴ هزار هکتارسال گذشته و ۲۳ هزار هکتار فعلی، تاکنون ۷۷ هزار هکتار از ۲۲۷ هزار هکتار طرح توسعه منابع آب و خاک نواحی مرزی اجرا شده است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.