اجتماعی
| 4 سال قبل

۴۸۳ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در دهلران پلمب شدند

به گزارش گفتمان:غلامرضا منصوری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:از ۴۲۴ مورد صنوف متخلف، تعداد ۴۹ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به مراکز قضائی معرفی شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۰هزار ۵۰۰ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی صورت گرفته که ۲هزار و ۷۴۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته، جمع آوری شده است.

منصوری بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون هزار و ۲۱۱بازدید مشترک از ادارات سطح شهرستان در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان صورت گرفته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران افزود: در طرح شهید سلیمانی تعداد ۱۷۳۴رپید تست از دانش آموزان ، معلمین ،عشایر،آژانس ها ، ترمینال ها ، پرسنل هنگ مرزی ، اجتماعات …انجام شده که ۳۳ مورد مثبت شدند.

وی گفت : کل نمونه گیر‌ی های پی.سی.آر ۲ هزار ۷۷۶ مورد بوده که یک هزار و ۳۹۳ مبتلا به کرونا بوده که متأسفانه ۴۴ نفر از شهروندان بر اثر این بیماری فوت کردند.

بیشتر بخوانید:
یک هزارو پانصد کیلوگرم مواد غذایی فاسد در ایوان معدوم شد
کشف و توقیف ۳۳۹ کالای غیر استاندارد در سطح بازار ایلام
آقایان مسئول قلیان سرای های دهلران در پلمپ کنید / کرونا نفس بسیاری از هموطنان وکادر درمان را ستانده است

منصوری اظهار داشت : طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که از اواسط آذرماه شروع شده تعداد۱۸پزشک  ۱۰پرستار ۴۴ بهورز وبا کمک تعداد ۳۱۴نفر از داوطلبین بسیجی و هلال احمر در شناسایی بیماران و قطع زنجیره کرونا در شهرستان دهلران فعالیت دارند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت : تعداد تیم های فعال در طرح شهید سلیمانی تعداد ۱۰تیم مراقبت درمنزل ۵۵تیم مراقبت و رهگیری ۶تیم نظارتی و ۶۸تیم حمایتی فعالیت دارند