چهارمین جشنواره ملی مد و لباس ایرانی و اسلامی در خرم آباد برگزار می شود
26 بهمن 1399 - 23:14
بازدید 145
5
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: چهارمین جشنواره ملی مد و لباس ایرانی و اسلامی دهم تا سیزدهم اسفند ماه با محوریت جهش تولید به میزبانی خرم آباد برگزار می شود.
پ
پ

“احمدحسین فتایی” روز یکشنبه در آیین رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی مد و لباس اسلامی و ایرانی فجر ضمن قدردانی از همکاری مستمر دانشگاه فنی و حرفه ای استان در برگزاری چهار دوره متوالی جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی افزود: ایجاد انجمن مد و لباس در ساختار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ظرفیت های این حوزه را تقویت کرده است و در سه سال گذشته شاهد برگزاری موفق این جشنواره در استان بوده ایم.

وی تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا موجب شد برگزاری فیزیکی بسیاری از رویدادهای هنری و فرهنگی به بستر فضای مجازی منتقل شود که این جشنواره و نمایشگاه آثار حاضر در آن نیز در این بستر برنامه ریزی شده است.

وی افزود: مهمترین هدف این جشنواره که به روح بلند شهدای مدافع سلامت استان تقدیم شده علاوه بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، ارائه طرح های جدید برای لباس و پوشش مردان و زنان کشور بر پایه فرهنگ اسلامی و ایرانی است.

فتایی اضافه کرد: همزمان با این جشنواره ضمن رونمایی از تازه ترین کتاب‌های ناشران و مولفان استان در این حوزه، از فعالان مد و لباس لرستان نیز تجلیل می شود.

بیشتر بخوانید:
ارتقاء فرهنگ عمومی لازمه توسعه همه جانبه است
سیاست‌های کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان بررسی شد/ از تدوین سند جامع فرهنگی تا افزایش بودجه آموزش شهروندی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه انتقال داشته های فرهنگی کهن به نسل نو باید دربرگیرنده نیازمندی های روز باشد گفت: فرهنگ اسلامی و ایرانی از قدمت کهنی برخوردار است و باید برای ارائه داشته های فرهنگی خود به نسل نوجوان و جوان، ضمن رعایت چارچوب و آموزه های اسلامی و ایرانی، به سلایق جامعه نیز توجه کنیم.

چهارمین جشنواره ملی مد و لباس ایرانی و اسلامی دهم تا سیزدهم اسفند ماه با محوریت جهش تولید به میزبانی خرم آباد برگزار می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.