جهانگیری دوم اسفند به کردستان سفر می‌کند
30 بهمن 1399 - 21:40
بازدید 189
4
معاون اول رییس جمهوری در این سفر یک روزه قرار است با حضور در روستای "هانیس" سنندج، ضمن بهره برداری از ۱۴۶ کیلومتر راه روستایی، تعدادی از طرح های عمرانی و اشتغالزایی روستایی را در سطح استان به صورت همزمان افتتاح کند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: از مهم‌ترین برنامه‌های سفر دکتر جهانگیری به استان کردستان، می‌توان به شروع عملیات اجرایی طرح ساماندهی و توسعه مرز رسمی باشماق مریوان، شروع عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۰۰ روستا و ۱۵۰ واحدهای صنعتی و تولیدی، طرح‌های مسکن مهر و ۲۰ زمین ورزشی، ۴.۲ هکتار گلخانه و ۹۲۳ هکتار آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی و طرح‌های قابل افتتاح حوزه کشاورزی استان اشاره کرد.

شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی کردستان و برگزاری نشست با نخبگان استان از جمله برنامه‌های سفر روز شنبه معاون اول رییس جمهور کردستان خواهد بود.

بهره‌برداری از منطقه ویژه اقتصادی بانه و شروع عملیات اجرایی احداث واحدهای اقتصادی در آن، از دیگر برنامه های سفر یک روزه جهانگیری به کردستان است.

بیشتر بخوانید:
ترانزیت ۲ میلیارد دلاری کالا از گمرک باشماق کردستان
با پیگیری اجرای طرح‌های عمرانی در مریوان :مناطق مرزی کردستان یک گام دیگر به توسعه نزدیک می‌شود

استان کردستان در بهمن ماه جاری نیز میزبان سه عضور هیات دولت شامل “محمدباقر نوبخت” معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، “معصومه ابتکار” معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده  و “قاسم تقی‌زاده خامسی” معاون آب و آبفای وزیر نیرو بود.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، دارای ۱۰ شهرستان، ۳۰ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.