بازگشت ۴۰۰ روستایی به روستاهای اسدآباد
26 مرداد 1399 - 8:39
بازدید 210
4

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: در حال حاضر در بخش پیرسلمان اسدآباد ۴۰۰ نفر از روستائیان به دیار خود مهاجرت کرده اند و سه روستای خالی از سکنه درخواست فعال شدن کد روستایی خود را دارند. مجید درویشی یکشنبه ۲۶ مردادماه در کمیته اشتغال شهرستان اسدآباد، با اشاره به روند افزایشی مهاجرت معکوس بسیاری از افراد به روستاهای خود اظهار […]

پ
پ

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: در حال حاضر در بخش پیرسلمان اسدآباد ۴۰۰ نفر از روستائیان به دیار خود مهاجرت کرده اند و سه روستای خالی از سکنه درخواست فعال شدن کد روستایی خود را دارند.

مجید درویشی یکشنبه ۲۶ مردادماه در کمیته اشتغال شهرستان اسدآباد، با اشاره به روند افزایشی مهاجرت معکوس بسیاری از افراد به روستاهای خود اظهار کرد: در بخش پیرسلمان اسدآباد در حال حاضر ۴۰۰ نفر از روستائیان به دیار خود مهاجرت کرده اند و سه روستای خالی از سکنه شهرستان درخواست فعال شدن کد روستایی خود را دارند که در این راستا تحقق شعار «هر روستا، یک شغل» قطعاً نویدبخش خوبی برای رونق تولید و اشتغال روستاهای شهرستان خواهد بود.

وی با تأکید بر شعار «هر روستا، یک شغل» خاطر نشان کرد: باید با این شعار اقتصاد روستاها را با استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی فعال کرد.

درویشی بیان کرد: در صورتی که روستای بدون بیکار در شهرستان داشته باشیم و یا اینکه اگر این امر در هر روستا محقق شود، این روستای بدون بیکار به عنوان روستای نمونه معرفی و تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم امسال ۱۹ روستای اسدآباد پایلوت اجرای اشتغال بنیاد برکت با اعتباری افزون بر ۱۶ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۴۶۰ نفر قرار دارد، مطرح کرد: سال گذشته در نیمه دوم سال بنیاد برکت برای ۳۰۰ نفر از روستائیان اسدآبادی با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد تومان اشتغال ایجاد کرد.

فرماندار سهمیه تعهد اشتغال امسال این شهرستان را ۱۳۸۹ نفر برشمرد و یادآور شد: در چهار ماهه ابتدای امسال از این میزان تعهد ۳۸۸ نفر اشتغال ایجاد شده که نسبت به سهمیه تعهد شده خود دارای ۱۰۰درصد تحقق هستیم و طی مدت فوق ۱۲۵ نفر برای بار اول بیمه تأمین اجتماعی شده اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.