اولویت دولت حمایت از تولید و توجه به معیشت مردم است
02 اسفند 1399 - 19:59
بازدید 126
6
استاندار همدان گفت: برای ایجاد اشتغال برای جوانان و تقویت معیشت، برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته که تاکنون بخشی از آن محقق شده است.
پ
پ

به گزارش گفتمان: “سیدسعید شاهرخی” عصر روز شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کبودرآهنگ که با حضور رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال برای جوانان و تقویت معیشت، برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته که تاکنون بخشی از آن محقق شده است.

وی با اشاره به ظرفیت های خوب شهرستان کبودرآهنگ خاطرنشان کرد: در این منطقه نیز مثل بقیه نقاط استان، اقدامات موثری انجام شده است.

استاندار همدان گفت: در سال‌های اخیر دشت کبودرآهنگ با فروچاله‌های زیادی مواجهه بود، که در راستای مسدود کردن آن‌ها ۲۵چاه مسدود شده است.

شاهرخی یادآوری کرد: شهرک صنعتی گیان یکی از شهرک‌های فعال استان است که صنایع مختلفی در آن مشغول تولید هستند.

او با اشاره به اهمیت کشاورزی در استان همدان افزود: کشت‌های گلخانه‌ای در شهرستان کبودرآهنگ در دستور کار قرار گرفته و هم‌ اکنون نیز برخی از آنها در حال اجرا است.

استاندار همدان به ظرفیت این شهرستان در بخش گردشگری نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه گردشگری سالانه بیش از ۸۰۰هزار گردشگر از غار علیصدر بازدید می کنند و به زودی یک مجموعه تفریحی بزرگی در مجاورت غار علیصدر احداث می شود.

شاهرخی همچنین از ایجاد و توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان کبودرآهنگ خبر داد و تصریح کرد: طرح‌های خوب و قابل توجهی در شهرستان کبودرآهنگ در حال اجرا است و در این راستا از ظرفیت بانک مرکزی استفاده می‌کنیم.

نماینده معین مردم شهرستان کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: بی تردید سفرهای شهرستانی مسئولان در شرایط کنونی اثر بخش و امیدوارکننده است.

حجت‌ الاسلام احد آزادی‌خواه از عملکرد و مدیریت خوب استاندار همدان قدردانی کرد و افزود: با وجود شرایط کرونا و مشغله کاری سفرهای شهرستانی به طور مستمر برگزار می شود که حاصل آن ارتباط صمیمی و نزدیک با مردم است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان کبودرآهنگ نیازمند نگاه ویژه است و باید بیشتر دیده شود.

رییس کل بانک مرکزی هم در این جلسه گفت: چند طرح و پروژه مهم و موثر برای رفع محرومیت از شهرستان کبودراهنگ در دستور کار قرار گیرد.

“عبدالناصر همتی” افزود: تلاش کنیم که با هم‌افزایی، هماهنگی و تفاهم مسائل و مشکلات حل‌وفصل شوند.

بیشتر بخوانید:
دستگاه‌های اجرایی باید در راستای اشتغالزایی رها یافتگان از دام اعتیاد را با پرداخت تسهیلات یاری کنند.
دستگاه‌های اجرایی باید در راستای اشتغالزایی رها یافتگان از دام اعتیاد را با پرداخت تسهیلات یاری کنند.

به گفته وی، مشکل اعتباری واحدهای تولیدی فعال و بزرگ قابل حل هستند.

«عبدالناصر همتی» رئیس کل بانک مرکزی شامگاه جمعه و در سفری رسمی برای دیدار و گفت وگو با مقامات استان، فعالان بخش خصوصی، تولیدکنندگان و بازدید از چند طرح اقتصادی وارد همدان شد.

دیدار و گفت وگو با مقامات استان، فعالان اقتصادی، بخش خصوصی و تولیدکنندگان از جمله برنامه های رییس کل بانک مرکزی در جریان سفر ۲ روزه به استان همدان است.

همتی ظهر امروز در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان شرکت کرد و پس از آن برای حضور در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کبودراهنگ به همراه استاندار همدان عازم این شهرستان شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.