برقراری ارز ۴۲۰۰ تومانی حداقل تا ۶ ماه آینده
03 اسفند 1399 - 11:47
بازدید 161
5
طبق تاکید رئیس جمهوری قیمت کالاهایی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی در اختیار مردم قرار می گیرد حتما باید متناسب با نرخ ارز نهاده هایشان باشد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: “عبدالناصر همتی” روز شنبه در جریان سفر به استان همدان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دولت ۲ کار را برای کنترل و جلوگیری از افزایش قیمت ها در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی حداقل تا ۶ ماه آینده برقرار است و نظر مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه مثبت است.

رئیس کل بانک مرکزی درباره افزایش نرخ برخی از اقلام نیز گفت: رئیس جمهوری به تازگی در جلسه ستاد اقتصادی، وزرای صمت و جهاد کشاورزی را موظف به کنترل این وضعیت کرده است.

همتی خاطرنشان کرد: طبق تاکید رئیس جمهوری قیمت کالاهایی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی در اختیار مردم قرار می گیرد حتما باید متناسب با نرخ ارز نهاده هایشان باشد.

بیشتر بخوانید:
موافقت کمیسیون تلفیق با ادامه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی
خرج خوراک سگ و گربه با ارز ۴۲۰۰ تومانی و ارز ۲۵۰۰۰ تومانی برای مردم

«عبدالناصر همتی» رئیس کل بانک مرکزی شامگاه جمعه و در سفری رسمی برای دیدار و گفت وگو با مقامات استان، فعالان بخش خصوصی، تولیدکنندگان و بازدید از چند طرح اقتصادی وارد همدان شد.

دیدار و گفت وگو با مقامات استان، فعالان اقتصادی، بخش خصوصی و تولیدکنندگان از جمله برنامه های رییس کل بانک مرکزی در جریان سفر ۲ روزه به استان همدان است.

همتی ظهر امروز در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان شرکت کرد و پس از آن برای حضور در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کبودراهنگ به همراه استاندار همدان عازم این شهرستان شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.