برای رفع محرومیت و رونق تولید در استان ایلام باید وزارت اقتصاد و دارایی نگاه ویژه ای به ایلام داشته باشد
08 اسفند 1399 - 12:23
بازدید 238
7
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت:برای رفع محرومیت و رونق تولید در این استان باید وزارت اقتصاد و دارایی نگاه ویژه ای به ایلام داشته باشد و بالاترین معافیت های مالیاتی را برای سرمایه گذارانی که حاضر به سرمایه گذاری در این استان شده را لحاظ کند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: جهانگیر رستم زاد اظهار کرد: فرصت های سرمایه گذاری ایلام به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در حال تدوین است که پس از اتمام در اختیار سرمایه گذاران و هلدینگ های بزرگ برای سرمایه گذاری در ایلام قرار خواهد گرفت.

وی گفت: برای رفع محرومیت و رونق تولید در این استان باید وزارت اقتصاد و دارایی نگاه ویژه ای به ایلام داشته باشد و بالاترین معافیت های مالیاتی را برای سرمایه گذارانی که حاضر به سرمایه گذاری در این استان شده را لحاظ کند.

بیشتر بخوانید:
مدیران در جذب سرمایه گذاران و رفع موانع پیش رو سرعت عمل داشته باشند
سرمایه گذاری بانک کشاورزی در حوزه عمرانی و آبادانی در استان ایلام
مدیران استان ایلام،احیای واحدهای تولیدی راکد را در دستور کار قرار دهند

رستم زاد بیان کرد:کلیه فرصت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری این استان به ۲۰۰ هلدینگ فعال در کشور برای ایجاد رونق اقتصادی و جهش تولید معرفی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه منابع داخلی بانک های استان در حال حاضر جوابگو حجم تقاضا مردم برای ایجاد سرمایه گذاری نیست، گفت: نیاز است وزارت اقتصاد و دارایی مشکل سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و تولیدی این استان را برطرف کند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.