۶۳ درصد مردم استان ایلام از ماسک استفاده می کنند
09 اسفند 1399 - 12:52
بازدید 144
4
معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: در استان زمانی که با پیک بیماری کرونا در آبان ماه مواجه بودیم استفاده از ماسک نیز افزایش قابل توجهی پیدا کرد، بررسی و رصد وضعیت استفاده از ماسک در بین مردم نشان می دهد که در بهترین حالت ۶۳ درصد مردم استان از ماسک استفاده می کنند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: دکتر جمیل صادقی فر اظهار کرد:یکی از توصیه های بهداشتی مورد تاکید در سراسر دنیا که بارها مورد درخواست مسوولان بهداشتی بوده، استفاده مناسب و اصولی از ماسک بخصوص در جاهای شلوغ و پرتردد است.

وی گفت: می طلبد در روزهای پایانی سال مردم بیشتر از ماسک استفاده کنند از ترددهای غیرضروری و حضور در اجتماعات خودداری کنند تا سلامت عزیزانمان به خطر نیفتد.

صادقی فز افزود: کمترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سطح استان با ۳۴ درصد مربوط به پایانه های مسافربری برون شهری است.

بیشتر بخوانید:
افزایش محدودیت‌های کرونایی در ایلام/وضعیت استان بحرانی است
اعمال ۱۱ مورد محدودیت های کرونایی تا پایان هفته جاری در استان ایلام

وی گفت:پرهیز از شرکت در مراسمات و گردهمایی ها، گردش کرونا را کمتر می کند و ما می توانیم در این شرایط به طور ویژه‌ای به گروه بیماران پرخطر، زمینه ای، مادران باردار و اطرافیان مبتلایان به کرونا توجه کنیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: در استان زمانی که با پیک بیماری کرونا در آبان ماه مواجه بودیم استفاده از ماسک نیز افزایش قابل توجهی پیدا کرد، بررسی و درصد وضعیت استفاده از ماسک در بین مردم نشان می دهد که در بهترین حالت ۶۳ درصد مردم استان از ماسک استفاده می کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.