شناسایی اولین مورد از ابتلا به کرونای انگلیسی در گیلانغرب
17 اسفند 1399 - 10:25
بازدید 128
4
فرماندار گیلانغرب گفت:نتیجه آزمایش کرونای جهش یافته یک مرد در این شهرستان مثبت اعلام شد اما آزمایش همسر این فرد از نوع جهش یافته انگلیسی نیست.
پ
پ

به گزارش گفتمان: کوروش محمودیان اظهار داشت: تاکنون از ۶۰ نفر افرادی که در ارتباط با این خانواده بوده اند توسط چهار اکیپ آزمایش و نمونه گیری انجام شده و با توجه به نبود امکانات تشخیصی کرونای جهش یافته در استان کرمانشاه، نمونه ها برای اعلام نتیجه به تهران ارسال شده است.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: از مردم می خواهیم با توجه به سرعت انتشار ویروس جهش یافته انگلیسی و خطرناک بودن آن، دستورالعمل های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند و از حضور در دور همی‌ها و هرگونه تجمع خودداری کنند و در مکان های عمومی از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.

محمودیان ادامه داد: امروز با توجه به مشاهده نخستین مورد از ابتلای به کرونای انگلیسی اولین جلسه اضطراری ستاد کرونا در گیلانغرب تشکیل می شود.

او گفت: از مردم می خواهیم از سفر به استان ها و مناطق آلوده کشورمان بخصوص استان های جنوبی خودداری کنند و پذیرای مهمان از مناطق آلوده کشورمان به کرونای انگلیسی نباشند و مراقبت های بهداشتی را برای صیانت از سلامت خود و خانواده هایشان رعایت کنند.

بیشتر بخوانید:
فرماندار: بیشترین دلیل ابتلای گیلانغربی‌ها به کرونا شرکت در مراسم ختم است
جدی شدن کرونا در کرمانشاه با قرار گرفتن هشت شهرستان در وضعیت قرمز

وی ادامه داد: طبق اعلام ستاد کرونا درب آرامستان ها در جمعه و پنجشنبه غریبان و جمعه و پنجشنبه آخر سال بسته خواهد بود و مردم همراهی و همکاری لازم را با ستاد کرونا داشته باشند و یقین بدانند هرگونه محدودیتی در راستای حفظ سلامت مردم اعمال می شود.

محمودیان اضافه کرد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در گیلانغرب تاکنون یک هزار و ۲۲۵ تن به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده اند که از  این تعداد ۶۵ نفر جان باخته اند و هم اکنون سه بیمار در بیمارستان الزهرا (س) بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲هزار تن جمعیت دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.