میزان سرقت در استان کردستان نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته است
17 اسفند 1399 - 12:58
بازدید 114
7
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان گفت:میزان وقوع سرقت در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از ۱۴ درصد رشد برخوردار شده است اظهار داشت: تا کنون ۷۹ درصد از این جرایم کشف شده و در این زمینه نیز به نسبت سال گذشته شاهد افزایش ۴۰ درصدی بودیم.
پ
پ

به گزارش گفتمان: سرهنگ عبدالله فاتحی با بیان اینکه میزان وقوع سرقت در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از ۱۴ درصد رشد برخوردار شده است اظهار داشت: تا کنون ۷۹ درصد از این جرایم کشف شده و در این زمینه نیز به نسبت سال گذشته شاهد افزایش ۴۰ درصدی بودیم.

وی اضافه کرد: شهرستان سنندج با ۵۴ درصد، سقز و قروه هر کدام با ۹ درصد در رتبه های اول تا سوم استان از نظر وقوع جرایم سرقت را دارند و سروآباد نیز با یک درصد آخرین رتبه شهرستانی استان را دارد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان یادآور شد: طبق آمارهای موجود جرایم سرقت، چهار شهرستان استان شاهد کاهش جرایم سرقت بودند که شامل بیجار با ۲۵ درصد، بانه با ۲۰ درصد، کامیاران با هفت درصد و سروآباد با یک درصد است.

بیشتر بخوانید:
مهمترین روش مجرمان سایبری در جرایم مالی فریب قربانیان و دریافت رمز دوم بانکی ‌آنان است
کشف ۱۸ دستگاه‌ ماینر استخراج ارز دیجیتال در استان کردستان

وی با بیان اینکه شهرستان سنندج با ۲۶ درصد و سقز با ۱۹ درصد بیشترین میزان افزایش جرایم سرقت را داشته اند افزود: کاهش جرایم نکته مثبتی در شهرستان‌ها بود که نشان از تاثیر گذاری اقدامات پیشگیرانه داشته و جا دارد در شهرستان‌هایی که شاهد افزایش هستیم این اقدامات بیشتر شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.