پرداخت بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در کرمانشاه
29 مرداد 1399 - 6:40
بازدید 105
5

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه اعلام کرد: ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شده است. «حسن عزیزی» روز سه شنبه گفت: ۱۳ هزار و ۲۶۱  واحد کسب و کار آسیب دیده از کرونا درخواست تسهیلات به منظور حمایت از ۱۷ هزار و ۵۰۶  فرصت […]

پ
پ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه اعلام کرد: ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شده است.

«حسن عزیزی» روز سه شنبه گفت: ۱۳ هزار و ۲۶۱  واحد کسب و کار آسیب دیده از کرونا درخواست تسهیلات به منظور حمایت از ۱۷ هزار و ۵۰۶  فرصت شغلی  با مبلغ هزار و ۴۳۵ میلیارد ریال در سامانه کارا ثبت و در حال تکمیل پرونده در بانک های عامل برای پرداخت هستند.

وی ضمن تأکید بر تسریع در رسیدگی به پرونده های ارجاع شده به بانک ها و پرداخت تسهیلات، افزود: تاکنون مبلغ  ۳۵۳ میلیارد ریال از این تسهیلات توسط مؤسسات و بانک های عامل استان در حمایت از چهار هزار و ۴۷۴ فرصت شغلی به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه  با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات پرداخت شده در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با مبلغ ۱۲۴ میلیارد ریال و حوزه صنعت، معدن و تجارت با مبلغ ۱۱۲ میلیارد ریال  جذب شده است، گفت: بیشترین مبالغ پرداختی توسط بانک ملی با مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال و بانک ملت به مبلغ ۵۶ میلیارد ریال است.

عزیزی اظهارداشت: شهرستان کرمانشاه با جذب مبلغ ۱۶۹ میلیارد ریال و شهرستان اسلام آباد غرب ۵۹ میلیارد ریال بیشترین جذب تسهیلات کرونا داشته اند و در شهرستان های هرسین، دالاهو، روانسر،  قصرشیرین، جوانرود و ثلاث باباجانی کمتر از ۱۰ میلیارد ریال جذب شده است.

وی حوزه ورزش و باشگاه های ورزشی، حوزه اصناف و بازاریان و حوزه گردشگری را دارای بیشترین واحدهای کسب و کار آسیب دیده از کرونا دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید حل مشکلات مشاغل آسیب دیده از کرونا را در اولویت کاری خود قرار دهند تا در کمترین زمان پرونده خسارت‌های کرونا را ببندیم و به کارهای مهمتر استان بپردازیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.