آغاز واکسیناسیون سالمندان دزفول علیه کرونا
21 اسفند 1399 - 17:03
بازدید 204
8
مرحله نخست واکسیناسیون سالمندان علیه کرونا در مراکز نگهداری سالمندان از امروز آغاز شد زیرا این قشر در معرض آسیب بیشتری هستند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در این خصوص گفت: مرحله نخست واکسیناسیون سالمندان علیه کرونا در مراکز نگهداری سالمندان از امروز آغاز شد زیرا این قشر در معرض آسیب بیشتری هستند.
رضا پورآیین افزود: افراد بالای ۶۰ سال، سالمند محسوب می شوند که امروز ۲ مرکز نگهداری سالمند همراه با پرسنل آنها که در مجموع حدود ۹۵ نفر هستند در برابر کووید ۱۹ واکسینه شدند .
وی اظهارداشت: گروه های درمانی، پرسنل بهداشت و درمان، جانبازان شیمیایی  بالای ۵۰ درصد، کانون سالمندان، بیماران خاص در اولویت واکسیناسیون علیه کرونا هستند که طبق اولویت بندی وزارت بهداشت نسبت به واکسینه کردن آنها اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
ضربه‌ای که کرونا به بازار و اقتصاد دزفول زد
کادر درمان، سالمندان و افراد با بیماری زمینه‌ای در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار دارند

پورآیین در خصوص وضعیت کرونا در دزفول نیز گفت: همچنان وضعیت دزفول از نظر کرونا قرمز است و تعداد بیماران در حال افزایش است، یک بخش بیمارستان بزرگ دزفول به بستری و درمان بیماران کرونایی اختصاص دارد و  ۲ بخش دیگر نیز آماده شده اند تا در صورت نیاز از آنها استفاده شود.
وی به مردم توصیه کرد در شرایط فعلی و روزهای پایانی سال از حضور در اماکن عمومی و بازار خودداری کنند و با رعایت موازین بهداشتی به کنترل شیوع بیماری کمک کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.