حمایت از شهرداری ها برای ایجاد درآمد پایدار
22 اسفند 1399 - 11:35
بازدید 132
7
نائب رئیس مجلس: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:تا زمانی که شهرداری ها به درآمد پایدار نرسند برای تامین نیازهای مالی به کمیسیون «ماده پنج» متوسل می شوند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: «علی نیک زاد» در جمع فعالان اجتماعی استان همدان اظهار داشت: تا زمانی که شهرداری ها به درآمد پایدار نرسند برای تامین نیازهای مالی به کمیسیون «ماده پنج» متوسل می شوند.

وی پایبند نبودن شهروندان به پرداخت حق شهروندی را آن روی سکه رونق کمیسیون ماده پنج دانست و تاکید کرد: وقتی که مردم حقوق شهرداری را تا زمانی که مجبور نباشند نمی پردازند، اوضاع شعرداری ها از این بهتر نمی شود.

نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم اگر به موقع و درست حقوق خود را بپردازند می توانند به عملکرد شهرداری ها نیز نظارت کنند و از آنها مطالبه گری داشته باشند.

او به وظایف مجلس در قبال آرای مردم اشاره کرد و افزود: نظارت بر مناطق مختلف کشور در دستور کار هیات رئیسه مجلس قرار دارد و سفرهایی که صورت می گیرد به همراه معاونین وزرا با هدف رسیدگی به مشکلات است.

نیکزاد به برخی اقدامات سازنده مجلس شورای اسلامی در این دوره اشاره کرد و گفت: طرح مالیات بر خانه های خالی، رسیدگی به مسئله قیر، حمایت از تولید مسکن، شفافیت، مسئله جمعیت و رسیدگی به مطالبات قرارگاه خاتم الانبیا و فعال شدن پروژه های عمرانی در شهرستانها برخی از مسائلی است که در مجلس پیگیری شده است.

بیشتر بخوانید:
دستگاه‌های اجرایی کردستان موظف به اجرای قانون جامع مناسب‌سازی معلولان هستند
بیچاره مستأجران ایرانی و بیچاره‌تر همدانی‌ها …

به گفته وی، برای هر کمیسیون سه اولویت با محوریت کمک به عزت‌مندی، معیشت و اقتصاد مردم مشخص شده و در همین راستا حرکت می کنیم.

نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب در کنار فرهنگ، نمایندگان به اقتصاد و معیشت مردم نیز توجه دارند.

نیکزاد روز پنجشنبه به شهر همدان سفر کرد و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، سرکشی به خانوداه شهدا و دیدار با فعالان اجتماعی از برنامه های او در این کهن دیار بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.