کشف گازوئیل قاچاق در چهارمحال و بختیاری
29 مرداد 1399 - 7:10
بازدید 106
3

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در محور لردگان-بروجن خبر داد. بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس چهارمحال و بختیاری، سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد:‌ کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با کنترل تردد خودروهای عبوری […]

پ
پ

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در محور لردگان-بروجن خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس چهارمحال و بختیاری، سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد:‌ کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با کنترل تردد خودروهای عبوری در محور لردگان-بروجن به یک دستگاه تانکر حمل سوخت مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه به اینکه برگه بارنامه ارائه شده فاقد اعتبار و خودرو حامل سوخت قاچاق بود با هماهنگی قضایی به یگان انتظامی منتقل و راننده کامیون دستگیر شد.

سردار غلامزاده بیان کرد: تانکر سوخت به انبار شرکت نفت استان منتقل و کارشناسان پس از تخلیه مقدار آن را ۳۰ هزار لیتر گازوئیل به ارزش۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام که در نهایت پرونده تشکیل و برای طی کردن مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از سوی افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن۱۱۰ به پلیس استان اطلاع دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.