به حضور همه جانبه مردم و به خصوص جوانان در انتخابات نیاز داریم
23 اسفند 1399 - 20:02
بازدید 184
7
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت:با اشاره به اینکه بهار سال آینده انتخابات بسیار مهم ریاست جمهوری را پیش رو داریم، افزود: به حضور همه جانبه مردم و به خصوص جوانان در این برنامه مهم نیاز داریم.
پ
پ

به گزارش گفتمان:«حسین خوش‌اقبال» عصر شنبه در ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه در خانه جوان کرمانشاه، با اشاره به اینکه بهار سال آینده انتخابات بسیار مهم ریاست جمهوری را پیش رو داریم، افزود: به حضور همه جانبه مردم و به خصوص جوانان در این برنامه مهم نیاز داریم.

خوش اقبال در پایان و با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم، گفت: باید تلاش کنیم این مشکلات به حداقل برسد هر چند خود مردم فهیم کشور نیز همواره و هرجایی لازم بوده به دفاع از انقلاب و آرمان های آن پرداخته و دشمنان را مایوس کرده اند.

او در ادامه سخنانش گفت: ما مسوُولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید بیش از گذشته به جوانان اعتماد کرده و از وجودشان در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم.

خوش اقبال اظهار داشت: تجربه نشان داده که هر زمان به جوانان اعتماد کرده ایم نتایج خوبی نیز حاصل شده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه ای به جوانان داشته اند و ما نیز باید با عمل به منویات معظم له شرایط حضور بیشتر جوانان را در عرصه های مختلف فراهم کنیم.

خوش اقبال تصریح کرد: دشمنان انقلاب نیز در سال های اخیر و با درک اهمیت حضور جوانان همه تلاش خود را به کار گرفته تا با القای فضای یاس و ناامیدی در جامعه آنها را از میدان به در کرده و شرایط را به نفع خودشان رقم بزنند.معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه ادامه داد:

توجه ویژه ای به حوزه جوانان شده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این جلسه از توجه ویژه به حوزه جوانان در کنار مقوله ورزش اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:
برگزاری انتخابات سالم از مهمترین وظایف مسئولان به شمار می‌رود
مشارکت حداکثری در انتخابات با نشاط سیاسی رقم می‌خورد

«صابر رحیمی» ادامه داد: احداث بزرگترین خانه جوان کشور در کرمانشاه، در دست احداث بودن خانه جوان اسلام آبادغرب و جانمایی زمین احداث خانه جوان شهرستان های جوانرود و کنگاور از جمله این اقدامات است.

رحیمی تصریح کرد: در این مدت همچنین ۱۵ زمین ورزشی برای استفاده جوانان در دورافتاده ترین نقاط استان احداث شده تا آنها نیز بتوانند از امکانات ورزشی بهره مند شوند.

وی گفت: در دو سه سال اخیر تلاش کردیم اعتبارات خوبی را برای ورزش استان جذب کنیم که خوشبختانه موفق عمل کردیم به‌گونه ای که اخیرا ۱۵ میلیارد ریال جذب و در راه ساماندهی جوانان هزینه خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.