به عنوان خادم اصلی مردم هدفی جز خدمت رسانی به استان ایلام ندارم
25 اسفند 1399 - 18:45
بازدید 238
6
استاندار ایلام گفت: استاندار ایلام گفت:یکی از مهمترین اولویت ها حفظ وحدت و همدلی در استان ایلام است و شخص استاندار نیز به عنوان خادم اصلی مردم هدفی جز خدمت رسانی به استان ایلام در این مدت کوتاه ندارد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: محمد نوذری در آیین تکریم و معارفه استانداران جدید و قدیم استان ایلام اظهار داشت: ۴۴ پروژه عمرانی با ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار در استان وجود دارد که باید با تلاش و پیگیری این پروژه ها تا پایان دولت به ثمر و بهره برداری برسند.

وی افزود: یکی از مهمترین اولویت ها حفظ وحدت و همدلی در استان ایلام است و شخص استاندار نیز به عنوان خادم اصلی مردم هدفی جز خدمت رسانی به استان ایلام در این مدت کوتاه ندارد.

نوذری با قدردانی از پیگیری و تلاش های قاسم سلیمانی دشتکی ، یادآور شد: استاندار سابق ایلام در مدت ۳۹ ماه حضور در استان با فعالیت های مداوم و مجدانه خود منشا اقدامات بسیار خوب و موثری برای این منطقه بود.

بیشتر بخوانید:
چرا محمد نوذری بهترین گزینه برای استانداری ایلام است ؟
محرومیت زدایی و توسعه استان ایلام از اولویت های دولت است

وی با اشاره به اتفاقات بسیاری که در این مدت در استان ایلام افتاد، ادامه داد: در اربعین سال ۹۷ در مهران شاهد یک عظمت و شکوه جاودانی بودیم و یک کار بزرگ و حماسه سیاسی و اجتماعی اتفاق و کار بسیار بزرگی در استان شکل گرفت که استاندار وقت با مدیریت بی نظیر این حماسه بزرگ مردمی را مدیریت کرد و در در بحث سیل هم سنگ تمام گذاشت.

وی تاکید کرد: نگاه من به ایلام حفظ و تشدید وحدت، همدلی و هم افزایی همه اقشار و مسوولان استان است و انتظار از مدیران دستگاه ها نیز مدیریت جهادی و کار و تلاش بیشتر برای به نتیجه رساندن طرح های نیمه تمام و در دست اقدام است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.