مهلت ثبت‌نام تسهیلات کرونا تمدید شد
30 مرداد 1399 - 8:07
بازدید 104
4

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، از تمدید مهلت ثبت‌نام تسهیلات کرونا برای کسب و کارهای دارای بیمه تا ۱۵ شهریور ماه و کسب‌ و کارهای فاقد بیمه تا پایان شهریور خبر داد. حسن عزیزی افزود: براساس تصمیم کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا ثبت نام تسهیلات کرونا برای کسب […]

پ
پ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، از تمدید مهلت ثبت‌نام تسهیلات کرونا برای کسب و کارهای دارای بیمه تا ۱۵ شهریور ماه و کسب‌ و کارهای فاقد بیمه تا پایان شهریور خبر داد.

حسن عزیزی افزود: براساس تصمیم کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا ثبت نام تسهیلات کرونا برای کسب و کارهایی که دارای کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی هستند تا پانزدهم شهریورماه و برای کسب و کارهای که فاقد کد کارگاهی هستند، تا پایان شهریور ماه تمدید شد.

وی تصریح کرد: در استان کرمانشاه بیش از ۱۵ هزار واحد کسب و کار آسیب دیده از کرونا با مبلغ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال در حمایت از ۲۰ هزار فرصت شغلی درخواست خود را در سامانه ثبت کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه اضافه کرد: تاکنون پنج هزار و ۵۳۵ واحد کسب و کار آسیب دیده از کرونا توسط دوازده بانک و ۲ موسسه اعتباری، مبلغ ۴۹۰ میلیارد ریال از این تسهیلات را در حمایت از ۶ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در استان کرمانشاه دریافت کرده اند.

عزیزی گفت: متقاضیان برای دریافت تسهیلات ویژه کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا باید به سامانه «کارا» به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات پرداخت شده در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با مبلغ ۱۲۴ میلیارد ریال و حوزه صنعت، معدن و تجارت با مبلغ ۱۱۲ میلیارد ریال جذب شده است، گفت: بیشترین مبالغ پرداختی توسط بانک ملی با مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال و بانک ملت به مبلغ ۵۶ میلیارد ریال است.

عزیزی اظهار داشت: شهرستان کرمانشاه با جذب مبلغ ۱۶۹ میلیارد ریال و شهرستان اسلام آبادغرب ۵۹ میلیارد ریال بیشترین جذب تسهیلات کرونا داشته اند و در شهرستان های هرسین، دالاهو، روانسر، قصرشیرین، جوانرود و ثلاث باباجانی کمتر از ۱۰ میلیارد ریال جذب شده است.

وی حوزه ورزش و باشگاه های ورزشی، حوزه اصناف و بازاریان و حوزه گردشگری را دارای بیشترین واحدهای کسب و کار آسیب دیده از کرونا دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید حل مشکلات مشاغل آسیب دیده از کرونا را در اولویت کاری خود قرار دهند تا در کمترین زمان پرونده خسارت‌های کرونا را ببندیم و به کارهای مهمتر استان بپردازیم.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون۳۵۰ هزار و ۲۷۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۵۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۱۲۵ نفر رسید.

سیما سادات لاری روز چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۹ مرداد ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۱۳۲ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۵۰ هزار و ۲۷۹ رسید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.