به حضور ائمه جمعه کرمانشاه احترامی گذاشته نمی‌شود
28 اسفند 1399 - 15:56
بازدید 109
7
امام جمعه کنگاور؛ امام جمعه شهرستان کنگاور گفت: متأسفانه در استان کرمانشاه احترامی به ائمه جمعه با عنوان بزرگان یک شهر گذاشته نمی‌شود.
پ
پ

به گزارش گفتمان: حجت الاسلام علی محمد لروند اظهار کرد: متأسفانه در استان کرمانشاه احترامی به ائمه جمعه با عنوان بزرگان یک شهر گذاشته نمی‌شود.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس قوه قضائیه به استان کرمانشاه، افزود: در این سفر و در جلسه‌ای که با حضور آیت الله رئیسی برگزار شد، حتی از ۲ نفر از امامان جمعه اهل سنت و تشیع به نمایندگی از ائمه جمعه سراسر استان کرمانشاه دعوت نشد.

امام جمعه شهرستان کنگاور ائمه جمعه را نخبگان یک شهر دانست و گفت: بی احترامی به شأن و جایگاه ائمه جمعه با دعوت نشدن آن‌ها به جلسات نخبگان استان کرمانشاه و معاون اول رئیس جمهور در کرمانشاه ادامه یافت.

لروند با بیان اینکه ائمه جمعه با درد دل‌ها و مشکلات مردم را آشنا بوده و می‌توانند آن‌ها را به گوش مسئولان نظام از جمله رئیس قوه قضائیه برسانند، تاکید کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نبود جا در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه به دلیل بیماری کرونا با وجود دعوت و حضور جمع زیادی از مدیران استانی بهانه خوبی نیست.

وی با گلایه از وعده‌های عمل نشده مسئولان افزود: در جلسه‌ای با حضور استاندار کرمانشاه قرار شد کارخانه چغندر قند در شهرستان کنگاور ساخته شود، امروز تنها اسمی از آن وجود داشته و هیچ خبری از ساخت آن نیست.

 

بیشتر بخوانید:
کارگروه استان کرمانشاه طرح ساماندهی کولبری را ارایه کند
دانشگاه نبض پویایی و نشاط سیاسی جامعه است

لروند به موضوع خصوصی سازی اشاره کرد و گفت: قرار بود سیلوهای سه شهرستان کرمانشاه، کنگاور و سنقر و کلیایی بر اساس مصوبه دولت به بخش خصوصی واگذار شود که به دلایل اشکالات و تخلفات، روند واگذاری سیلوهای کرمانشاه و سنقر لغو شده و متأسفانه تنها سیلوی کنگاور با وجود اشکالات به بخش خصوصی واگذار شد.

امام جمعه شهرستان کنگاور افزود: در این شهرستان یک صد و ۳۶ رزمایش مواسات برگزار شده که برگزاری این تعداد رزمایش در کشور بی نظیر است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.