برپایی چادر در اماکن عمومی بانه ممنوع است
01 فروردین 1400 - 11:07
بازدید 233
16
فرماندار شهرستان بانه؛ فرماندار شهرستان بانه گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برپایی چادر در پارک‌ها و اماکن عمومی این شهر در تعطیلات نوروزی ممنوع است.
پ
پ

به گزارش گفتمان: اسماعیل رستم پور اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اسکان مسافران باید در هتل‌ها و مهمانپذیرها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام شود.

وی اضافه کرد: هیچکدام از خانه های مسافر در بانه مجوز ندارند و اسکان مسافر در این مکان ها ممنوع است و یک هزار و ۲۰۰ تخت برای اسکان شبانه مسافران در هفت هتل و پنج مهمانپذیر وجود دارد که باید تمام مسافران در این اماکن اسکان داده شود.

رستم پور با اشاره به نظارت های مستمر بر بازار و اماکن عمومی گفت: سه اکیپ مشترک نظارت بر بازار و هفت اکیپ بهداشتی بر بازار و مراکز عمومی نظارت می کنند.

وی اظهار داشت: وضعیت شهرستان بانه به لحاظ کرونا زرد است و پیش بینی می شود روزانه ۳۰ هزار نفر مسافر وارد شهرستان شود و در ایام تعطیلات نوروزی حداقل ۵۰۰ هزار مسافر به بانه سفر می کند.

بیشتر بخوانید:
دستگاه‌های خدمات‌رسان بانه تعطیل نیست
واردات کالا در بازارچه مرزی سیرانبند بانه از سرگرفته شد

فرماندار شهرستان بانه با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال اسکان فرهنگیان نیز در مدارس انجام نمی شود گفت: به منظور زیباسازی شهر رنگ آمیزی و خط کشی خیابان ها و بلوار ها انجام شده و فضاهای سبز بازسازی و سرویس های بهداشتی نیز تجهیز شده است.

در چند سال اخیر شهرستان بانه به دلیل وجود طبیعت بکر، بازار تجاری و وجود کالاهای لوکس و ارزان قیمت به مقصد بسیاری از مسافران تبدیل شده است و هم اکنون در این شهرستان مرزی بیش از ۱۰۰ متجمع تجاری وجود دارد.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.