مشکل توزیع آب در ۱۰۰ روستای لرستان برطرف شد
31 مرداد 1399 - 11:10
بازدید 189
4

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: طی پنج ماهه نخست امسال مشکل آبرسانی و توزیع آب شرب در بیش از ۱۰۰ روستای استان برطرف شد. حمید رضا کرموند روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه هزارو ۱۰۰ روستا در لرستان وجود دارد که تعداد یک هزار و ۴۵۰ روستا تحت پوشش […]

پ
پ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: طی پنج ماهه نخست امسال مشکل آبرسانی و توزیع آب شرب در بیش از ۱۰۰ روستای استان برطرف شد.

حمید رضا کرموند روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه هزارو ۱۰۰ روستا در لرستان وجود دارد که تعداد یک هزار و ۴۵۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب نیستند.

وی با بیان اینکه تابستان امسال ۶۹ روستا در لرستان توسط تانکر آبرسانی شد که تنها ۴۲ روستا از این تعداد تحت پوشش خدمات شرکت آب وفاصلاب بود، افزود: برخی روستاهای کم جمعیت آب آشامیدنی خود را از طریق چشمه تامین می کنند اما بر اساس وظیفه شرکت به روستاهایی که تحت پوشش نیستند هم خدمات رسانی می شود.

کرموند بیان کرد: ۱۵ دستگاه تانکر آبرسان بر اساس زمان بندی اقدام به آبرسانی به روستاهای لرستان می کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه در مرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش مصرف توسط مشترکین گزارش شد ، گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه ۴۰ میلیون مترمکعب آب در شهرها و روستاهای استان مصرف شد.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت شبکه های آبرسانی در لرستان نرمال گزارش شده و توزیع آب به مناطق بحرانی مدیریت می شود.

کرموند همچنین گفت: در بسیاری از روستاها تعداد محدودی از افراد سودجو در برخی روستاها از آب شرب آشامیدنی مردم برای آبیاری باغ ها و اراضی کشاورزی استفاده می کنند که در این خصوص تامین آب شرب با مشکل مواجه می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان ادامه داد: تعدادی از افراد سودجو در روستاها شناسایی و به دادگاه معرفی شده‌اند و تعدادی هم در حال شناسایی هستند که قوه قضاییه به آن رسیدگی خواهد کرد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.