اجتماعی
| 3 سال قبل

زن قاچاقچی مواد مخدر با هوشیاری پلیس کرمانشاه دستگیر شد

برگزارش گفتمان: سرهنگ سمین فلاحی روز گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص نگهداری مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر در یک منزل مسکونی واقع در شهر ملارد استان تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی واحد مسکونی مذکور شده و موضوع را به همکاران خود در شهرستان شهریار اطلاع دادند.

سرهنگ فلاحی تاکید کرد: ماموران شهرستان شهریار نیز پس از کسب مجوز قضایی به این منزل مراجعه و در بازرسی‌های انجام شده، ۹۲ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۸۷.۵ کیلوگرم تریاک و ۴.۵ کیلوگرم شیشه کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک متهم زن در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضایی خبر داد.

بیشتر بخوانید:
۴۱۷ کیلوگرم حشیش با کار اطلاعاتی پلیس کرمانشاه کشف شد
لزوم بازنگری در قانون مبارزه با فروشندگان موادمخدر

کشف ۹ هزار دلار ارز قاچاق در ثلاث باباجانی

جانشین فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از کشف ۹ هزار دلار ارز قاچاق در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ وحید محمودی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید علیزاده حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و پس از توقیف آن در بازرسی انجام شده، ۹۰ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری معادل ۹ هزار دلار ارز قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش ارز قاچاق کشف شده به بیش از ۲ میلیارد می‌رسد، از دستگیری راننده خودرو و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

سرهنگ محمودی مبارزه با جرایم اقتصادی را از مهمترین برنامه های پلیس ثلاث باباجانی برشمرد.

نمایش دیدگاه ها

  • آخه کجا نه هزار دلار میشه دو میلیارد تومان میشه دویست و هفتاد میلیون اینها سواد هم ندارن اگه ف ضول های حسود که بیشتر اطرافیان طرف هستن از روی حسادت و چشم تنگی رفیقشونو لو ندن عمرا این کله پو ک ها بتوانند موادی که رو کامیون آشکار بار زده شده رو پیدا کنن چه برسه به دلار توی جیب طرف حسادت و آدم فروشی
    کث یف ترین کار دنیاست