مدیران کرمانشاه براساس فعالیت دربخش تولید و مانع‌زدایی ارزیابی می‌شوند
07 تیر 1400 - 9:05
بازدید 280
9
استاندار کرمانشاه با اشاره به نامگذاری امسال به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب بر تحقق شعار سال از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: میزان فعالیت در زمینه رفع موانع تولید و همچنین اشتغال‌زایی و توسعه معیار ارزیابی مدیران در سال جاری است.
پ
پ

به گزارش گفتمان: «هوشنگ بازوند» عصر یکشنبه در نشست شورای راهبردی و توسعه استان در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه، اظهار داشت: ما استانی با نرخ بیکاری بالا هستیم و باید حتما از بازار سرمایه، سرمایه جذب کنیم؛ با این حال در سال‌های اخیر دست به گریبان سیستم بانکی شدیم.

وی عنوان کرد: ورود سرمایه به استان نیازمند فراهم کردن شرایط و برداشت موانع است از این رو باید عملکرد مدیران در این زمینه به عنوان شاخص ارزیابی عملکرد آنها شناسایی شود.

استاندار کرمانشاه توضیح داد: برخی اسناد نیز در استان تهیه شده است که از جمله آنها می توان به سند اقتصاد مقاومتی سند اشتغال و سند بهبود فضای کسب و کار اشاره کرد از این رو باید عملکرد مدیران در راستای تحقق این اسناد نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:
مدیران تا روز پایانی عمر دولت باید به وظیفه خود عمل کنند
کاهش ۷ درصدی “نرخ بیکاری” کرمانشاه کار بزرگی است

شاخص ارزیابی مدیران بومی شود

استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه شاخص های ارزیابی مدیران در استان باید بومی شود، گفت: شاخص هایی که سازمان برنامه و بودجه اعلام می کند کلی است در صورتی که شرایط هر استان با دیگر استان ها متفاوت است.

بازوند افزود: برخی از دستگاه های اجرایی اعتبارات زیادی دارند که باید برای جذب آنها تلاش کنند و برخی دیگر نیز از نظر اعتباری وضعیتشان مناسب نیست از این رو جذب اعتبار را نمی توان شاخص مناسبی برای فعالیت مدیران دانست.

وی در رابطه با موضوع شایسته سالاری در انتصاب افراد، گفت: در برخی موارد می بینیم که شایسته سالاری انجام نمی شود و با فشارهای نمایندگان مدیری انتخاب می شود که معلوم نیست اصلا شایسته باشد.

بازوند گفت: دیدارهای عمومی، ملاقات با مردم و سرکشی به شهرستان ها نیز جزو شاخص های اصلی ارزیابی مدیران است که باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: وضعیت ما در رابطه با جذب فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد اصلا خوب نیست از این رو باید وضعیت مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد مدیران استانی باید وضعیت پست های خالی خود را مشخص کنند تا بتوانیم به شکل مطلوبی در زمینه جذب فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد اقدام کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.