ساماندهی ورودی‌های سنندج به رونق گردشگری کمک می‌کند
02 شهریور 1399 - 6:29
بازدید 154
7

استاندار کردستان ضمن تاکید بر ساماندهی ورودی شهر سنندج از سمت همدان ، ‌گفت: ساماندهی ورودی شهر سنندج علاوه بر حل مشکلات ترافیکی به رونق گردشگری کمک می‌کند. بهمن مرادنیا در جلسه ساماندهی ورودی شهر سنندج از سمت همدان ضمن تاکید بر ساماندهی این ورودی از سوی شهرداری، ‌اظهار کرد: این ورودی از اهمیت خاصی […]

پ
پ

استاندار کردستان ضمن تاکید بر ساماندهی ورودی شهر سنندج از سمت همدان ، ‌گفت: ساماندهی ورودی شهر سنندج علاوه بر حل مشکلات ترافیکی به رونق گردشگری کمک می‌کند.

بهمن مرادنیا در جلسه ساماندهی ورودی شهر سنندج از سمت همدان ضمن تاکید بر ساماندهی این ورودی از سوی شهرداری، ‌اظهار کرد: این ورودی از اهمیت خاصی هم از لحاظ ترافیکی و نیز فضای که برای مسافران و گردشگران ترسیم می‌کند برخوردار است.
استاندار کردستان تاکید کرد که در کنار حل مشکلات ترافیکی و روان‌سازی از مسیر پلیس راه تا میدان محمدی برای منظر و زیباسازی حتما برنامه‌ریزی شود.
مرادنیا اجرای این پروژه را بسیار با اهمیت خواند و افزود: شهرداری سنندج با کمک دستگاه‌های مرتبط اجرای میدان همسطح در ورودی نایسر، ایجاد لاین کنارگذر، ساماندهی میدان محمدی و ورودی شهرک صنعتی را با قید فوریت پیگیری و اجرا نماید.
استاندار کردستان محل تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه را استانی و نیز اعتبارات شهرداری عنوان کرد و خاطر نشان کرد: شهرداری سنندج در جاهای که نیاز به تعریض است برای تملک اراضی اقدام نماید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.