استان ها
| 4 سال قبل

۱۰۴ واحدمسکن مهرخرم‌آباد آماده تحویل است

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: همزمان با هفته دولت ۱۰۴ واحد مسکن مهر خرم آباد تکمیل شده و آماده تحویل به متقاضیان است.

رضا خالقی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اعتبار ساخت این واحدها را ۱۳ میلیارد تومان برشمرد و اظهار داشت: در این هفته  ۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طرح در حوزه راه و شهرسازی کلنگ زنی یا بهره برداری می شود.

وی اظهار داشت: علاوه بر واحدهای مسکن مهر،  پروژه‌های کفسازی و بهسازی خیابان فردوسی خرم‌آباد با ۲ میلیارد تومان و  و کفسازی و بهسازی محور طالقانی و بازار کهنه الیگودرز با هزینه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

‏‎مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: افتتاح کتابخانه دینارآباد بروجرد با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان وافتتاح تقاطع کزنار الیگودرز با ۲ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های افتتاحی در  هفته دولت است.

خالقی گفت: همچنین در این هفته محور کوهدشت – دم زانوگه به طول پنج کیلومتر با مبلغ پیمان ۲۶ میلیارد تومان و کتابخانه ویسیان با مبلغ پیمان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

یکهزار میلیارد تومان طرح‌های عمرانی و اقتصادی  همزمان با هفته دولت  در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد که حدود ۷۵۰ میلیارد تومان طرح عمرانی و ۲۵۰ میلیارد تومان طرح اقتصادی و سرمایه‌گذاری هستند.

هفته دولت دوم شهریور ماه به مناسبت شهادات شهیدان رجایی و باهنر آغاز شده است.